1st Level Service Engineer with German&English

Despre noi

NortonLifeLock este lider global în siguranța cibernetică a consumatorilor. Reunind zeci de ani de experiență în securitatea cibernetică și protecția împotriva furtului de identitate, suntem aliatul consumatorilor în lumea conectată de astăzi. Soluțiile NortonLifeLock sunt alimentate de una dintre cele mai mari rețele civile de informații cibernetice din lume, permițându-ne să protejăm împotriva amenințărilor online avansate. Aproape 80 de milioane de membri și clienți din peste 150 de țări ne au încredere în informațiile lor personale. Suntem dedicați să le facilităm să-și păstreze viața conectată mai sigură, în timp ce le ajutăm să-și securizeze dispozitivele, confidențialitatea online, identitatea și nevoile de acasă și ale familiei.

Marca Avira face parte din NortonLifeLock Inc.

Aflați mai multe la www.nortonlifelock.com

Provocarea

Acționând ca interfață între clienți și produsele noastre, scopul nostru este să oferim cele mai bune servicii din clasă. Pe de o parte, aceasta include să ajutăm clienții noștri să rezolve toate problemele potențiale cu produsele noastre. Pe de altă parte, acționați ca un consilier pentru clienții noștri, oferind informații despre portofoliul nostru de produse și ajutând, de exemplu, în cazul unor dificultăți în procesul de plată și multe altele.

Pentru a ne susține echipa, căutăm un angajat motivat și foarte orientat către client (f/m/x) cu abilități puternice de comunicare.

Echipa

Unitatea de Servicii Clienți este formată din 5 echipe în 2 locații (București și Tettnang). Echipa de primul nivel este în contact direct cu clientul rezolvând probleme prin e-mail și telefon. În calitate de inginer de service de nivel 1 (f/m/x), raportați direct la nivelul 1 al serviciului pentru clienți de Team Manager.

Ce vei face
  • După prima lună de onboarding, training intern și transfer de cunoștințe, puteți lucra independent.
  • Acționați ca persoană de contact pentru clienții noștri, ajutându-i cu întrebările și problemele lor referitoare la produsele Avira.
  • Lucrul la furnizarea soluției pas cu pas împreună cu clientul.
  • Procesarea întrebărilor clienților prin telefon, e-mail și chat
  • Dacă este necesar, trimiteți întrebările clienților noștri la următorul nivel de asistență (nivelul 2).
  • Documentarea soluțiilor noastre de cele mai bune practici în biroul nostru de asistență și baza noastră de cunoștințe.
  • Participați activ la optimizarea proceselor și instrumentelor noastre.
Următoarele puncte vă vor ajuta să vă îndepliniți responsabilitățile:
  • Sunteți fluent în germană și engleză, atât vorbit, cât și scris.
  • Sunteți pasionat să dezvoltați soluții împreună cu clienții noștri.
  • Dați dovadă de un grad ridicat de inițiativă și independență, dar sunteți și un jucător de echipă și vă place să vă atingeți obiectivele cu echipa.
  • Sunteți familiarizat cu sistemele de operare Windows actuale și Microsoft Office.
Un plus suplimentar
  • Prima experiență în vânzări (vânzare încrucișată, upselling).
  • Experiență cu MacOS.
  • Cunoașterea iOS sau Android
Beneficiile alăturarea noastră
  • Nu este necesară experiență tehnică, vă puteți începe și dezvolta cariera IT cu noi. Aduceți-vă abilitățile avansate de limbă germană și engleză, motivația și pasiunea pentru IT și haideți să vorbim
  • Rambursări pentru sala de sport și școlarizare
  • Asigurare medicala
  • Planuri anuale de bonusuri
  • Tichete de masă
  • Masa si Cantina
  • Oportunitati de crestere
  • Alăturați-vă liderului global în siguranța cibernetică a consumatorilor
  • Fără ture (program de luni până vineri, 9:00-18:00, 1h pauză de masă)
  • Rolul este în mare parte la distanță, dar ne așteptăm de la colegii noștri să se întâlnească cu echipele lor la birou 1-2/lună
  • Birou central
NortonLifeLock este mândru să fie un angajator cu șanse egale. Sărbătorim diversitatea și ne angajăm să creăm un mediu incluziv și accesibil pentru toți angajații. Toate deciziile de angajare se bazează pe merit, experiență și nevoile de afaceri, indiferent de rasă, culoare, origine națională, vârstă, religie, sex, sarcină (inclusiv nașterea sau afecțiunile medicale asociate), informații genetice, dizabilitate (fizică sau psihică), starea medicală, starea civilă, orientarea sexuală, identitatea de gen sau expresia de gen, statutul de militar sau de veteran sau orice altă considerație considerată ilegală de legislația federală, statală sau locală. NortonLifeLock interzice cu strictețe discriminarea ilegală bazată pe astfel de caracteristici protejate și încearcă să recruteze cei mai talentați candidați din diverse culturi și medii.

De asemenea, luăm în considerare pentru angajare persoane calificate cu dosare de arestare și condamnare. În plus, NortonLifeLock nu va concedia sau nu va discrimina în nici un alt mod angajații sau solicitanții pentru că aceștia s-au întrebat, au discutat sau au dezvăluit propria lor remunerație sau plata altui angajat sau solicitant. Aflați mai multe despre transparența plăților .

EEO este legea. Solicitanții și angajații NortonLifeLock Inc. sunt protejați de discriminare conform legii federale. Vedeți posterul și suplimentul EEO .

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la NortonLifeLock pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la NortonLifeLock pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are NortonLifeLock locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?