În calitate de firmă de tehnologie care a construit lumea mobilă și cu peste 54.000 de brevete în numele nostru, ne-am făcut ca afacerea noastră să ne punem amprenta. Când vă alăturați echipei noastre de la Ericsson, sunteți împuternicit să învățați, să conduceți și să performați cât mai bine, creând viitorul tehnologiei. Acesta este un loc în care ești încurajat ca și tu însuți detaliat remarcabil și sărbătorit pentru abilitățile, talentul și perspectiva pe care le aduci echipei. Esti in?
Vino și fii acolo unde începe.
Marea noastră oportunitate
În calitate de inginer ICT DevOps, veți aduce valoare experienței utilizatorului final Ericsson și personalului de asistență, folosind în același timp instrumentele din domeniul dumneavoastră!
Din acest rol, veți asigura un mediu stabil și veți optimiza soluțiile/serviciile la nivelurile de servicii convenite într-un mod eficient și în timp util!
Acum căutăm un inginer ICT DevOps care va fi responsabil cu instalarea, configurarea și gestionarea soluțiilor bazate pe aplicațiile Remedy Action Request System (ARS) ale BMC; Service Desk, Asset Management, Change Management, Service Level Management și Service Request Management!
Tu vei:
- Menține mediul într-o stare de funcționare.
- Contribuie la îmbunătățirea continuă a organizației.
- Asigura suportul tehnic pentru gestionarea clientilor interni si externi.
- Investigați probleme complexe și furnizați o analiză a cauzei principale.
- Documentați, planificați și implementați cererea de modificare.
- Instalați și configurați produsele BMC Remedy în medii de testare și producție.
- Construiți și furnizați instrucțiuni de lucru pentru echipa de suport de primul nivel.
- Administrați aplicații precum BMC Remedy ITSM Suite, CMDB, BMC Remedy My IT, Case Management, Smart IT, Service Broker.
- Investigați și găsiți soluții împreună cu echipele de furnizori terți.
- Mențineți nivelul de livrare a serviciilor în SLA-urile convenite.
- Personalizați și adăugați funcții noi pentru aplicațiile gestionate.
Pentru a avea succes în acest rol trebuie să aveți:
- Studii: diplomă de licență.
- Cunoștințe bune de Linux, SQL și Api
- Experiență anterioară cu instrumente de ticketing (ex.: Remedy, Service Now, Jira);
- Nivel de competență în limba engleză.
Este bine sa ai:
- Cunoașterea aplicației BMC Remedy.
- Cunoașterea metodologiilor ITIL.
- Cunoașterea metodologiilor Agile.
- Cunoștințe de bază de rețea.
- Abilitatea de a lucra în echipă și independent
- Deschis pentru a învăța noi tehnologii și instrumente.
- Inovator, pasionat de descoperirea de noi tendințe în domeniul TIC și de a împărtăși cunoștințele în echipă.
- Persoană comunicativă, care învață rapid, atitudine de creștere.
Vă oferim avantaje competitive:
- Tip contract: full time.
- 25 zile de concediu/an.
- Asigurari medicale si de viata.
- Mentorarea planului de carieră.
- Bonusuri de recomandare pentru recomandarea prietenilor tăi să lucreze la Ericsson.
- Beneficii flexibile de la mărcile tale preferate disponibile pe portalul de beneficii flexibile.
- Abonament la sală (disponibil în beneficii flex împreună cu o serie de alte opțiuni).
- Platformă de învățare internă pentru a vă dezvolta cunoștințele, abilitățile și competențele și conținut extern organizat -- articole, videoclipuri, cursuri, podcasturi și cărți din biblioteci externe, cum ar fi Skillsoft, Pluralsight, Big Think, EdX, TED Talks, Khan Academy, YouTube, și web-ul deschis în sine (platformă de învățare activată pentru mobil).
- In cazul deplasarii, diurna, transportul si cazarea vor fi platite de catre companie.
- Face parte dintr-o comunitate activă prin Ambasadorii mărcii, Activități CSR, echipe sportive.
De ce să vă alăturați Ericsson?
La Ericsson, veți avea o oportunitate extraordinară. Șansa de a vă folosi abilitățile și imaginația pentru a depăși limitele a ceea ce este posibil. Pentru a construi soluții nemaivăzute până acum la unele dintre cele mai dificile probleme ale lumii. Vei fi provocat, dar nu vei fi singur. Te vei alătura unei echipe de inovatori diverși, toți motivați să depășească status quo-ul pentru a crea ceea ce urmează.
Ce se întâmplă odată ce aplicați?
Faceți clic aici pentru a găsi tot ce trebuie să știți despre cum arată procesul nostru tipic de angajare.
Încurajarea unei organizații diverse și incluzive este esențial pentru valorile noastre la Ericsson, de aceea o cultivăm în tot ceea ce facem. Credem cu adevărat că, colaborând cu oameni cu experiențe diferite, stimulăm inovația, care este esențială pentru creșterea noastră viitoare. Încurajăm oameni din toate mediile să aplice și să își realizeze întregul potențial ca parte a echipei noastre Ericsson.
Ericsson este mândru că este un angajator cu egalitate de șanse și acțiune afirmativă, aflați mai multe.
Țara și orașul principal: România (RO) || Romania : Bucuresti : Bucuresti || Romania : Timisoara : Timisoara
Req ID: 698591