Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Este responsabil pentru urmarirea acuratetii facturilor de achizitii si pentru respectarea termenelor de plata catre furnizori.
Principalele responsabilitati:
- Verifica acuratetea facturilor dpdv al existentei aprobarilor pentru achizitia respectiva, a existentei documentelor suport (devize de lucrari, situatii de lucru, specificatii tehnice, etc)
- Colaboreaza cu departamentul achizitii in vederea rezolvarii discrepantelor privind cantitatea primita, pret, termen de plata, discounturi, taxe,
- Raporteaza facturile care nu corespund comenzilor aprobate
- Mentine evidenta facturilor deschise (nelivrate si/ sau neachitate)
- Intocmeste un raport privind facturile nesosite
- Specifica incadrarea bugetara dpdv costuri, cand este cazul
- Intocmeste instrumente de plata (BO) / Introduce plati in sistem
- Verifica modul in care sunt definiti furnizorii in sistem si defineste noi parteneri
- Colaboreaza cu departamentul de contabilitate si cel de achizitii pentru imbunatatirea modului de lucru privind intregul proces A/P
- Sprijina activitatile de inchidere de luna
Competente necesare:
- Studii superioare
- Minim 2 ani experienta pe o pozitie similara
- Bune cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Outlook…)
- Cunostinte SAP sau alt ERP constituie avantaj