Account Manager - Bihor

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.


Căutăm un profesionist pasionat de vanzari si tehnologie!


Îți dorești să creezi relații semnificative cu oamenii din interiorul (colegi din alte departamente) și din afara organizației (cu clientii)?


Primești adesea feedback pozitiv nu ca obiectiv, ci ca efect secundar al pasiunii tale pentru vanzari și al entuziasmului de a face cele mai bune potriviri între solutii și nevoile clientilor?


Ești dispus/ă să faci parte dintr-o cultură care se dezvoltă rapid și să trăiești intens fiecare moment de succes împreună cu echipa noastră?


Crezi cu tărie că, indiferent de rolul în care te afli, opinia și expertiza ta contează?


Misiunea ta in echipa noastra!

  • Gestionarea relatiilor de business cu clientii corporate in scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor.
  • Cresterea cotei de piata si aducerea de plus valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat.


Activitatile in care te vei implica:


Dezvoltare clienti

  • Dezvoltarea conturilor MLE cu caracter dual din baza Vodafone
  • Monitorizeaza activitatea competitiei si tendintele pietei in vederea sustinerii cresterii continue a pozitiei Vodafone ca Partener de tehnologie
  • Construieste relatii puternice, de lunga durata cu clientii si cunoaste planurile de viitor ale clientilor in legatura cu dezvolatrea afacerilor acestora, in vederea vanzarii solutiilor Vodafone si a cresterii satisfactiei clientului.
  • Vinde solutii de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa : produse si solutii de mobilitate, fixe si IOT&ICT.

Retentie clienti

  • Dezvolta si mentine relatii win/win cu clientii existenti cu scopul de a creste valoarea portofoliului.
  • Atinge targeturile individuale comunicate, adresand intreaga gama de produse/servicii in cadrul conturilor alocate

Sustinerea Vodafone

  • Genereaza lead-uri de vanzari altor segmente/arii/canale de vanzare din companie
  • Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor Vodafone, indicatorii financiari ai solutiilor si serviciile competitorilor directi

Orientare catre client

  • Intelege ceea ce determina satisfactia clientului, arata flexibilitate in adaptarea planurilor de actiune cerintelor pietei
  • Gestionarea unui mediu in schimbare
  • Comunicare de impact
  • Are abilitatea de a recunoaste factorii de decizie si influenta; construieste relatii eficiente, inauntrul si in afara companiei
  • Responsabilitate personala
  • Nivelul Managing Self: foloseste planuri concrete pentru a atinge targeturile agreate, are o abordare sistematica si organizata, arata perseverenta cand se confrunta cu momente dificile/obstacole

Experienta profesionala si competente necesare:

  • Diploma universitara
  • Alte cursuri de pregatire, preferabil de vanzari
  • Permis de conducere categoria B
  • 1-2 ani experienta in vanzari
  • 1 an experienta in vanzari directe, B2B (o mai mare experienta in vanzari poate substitui cerintele legate de cursuri si certificari)
  • Limba engleza – nivel mediu
  • Abilitati de PC: Word, Excel, Power Point, E-mail
  • Abilitati de vanzare si negociere: foloseste o abordare structurata pentru a atinge acorduri benefice pentru client si pentru Vodafone
  • Vanzare de solutii IoT & ICT


Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.


Alăturați-vă Vodafone România astăzi!

Impreuna putem!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Vodafone pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Vodafone pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Vodafone locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?