Account Manager Corporate Restructuring

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ziua ta


  • Managementul situatiilor de credit de restructurare;
  • Pentru fișierele de credit alocate, în mod independent compune, recomandă, implementează și execută strategii. Aceste strategii vor avea ca scop restructurarea creditelor sau ieșirea din relația de credit
  • Consiliază conducerea superioară și Comitetul de credit cu privire la strategia optimă, apoi ajută la implementarea și executarea strategiei aprobate
  • Negociaza/sau asista la negocieri cu toti actionarii (conducere, consilieri, actionari, alti creditori, etc.) cu privire la schimbarile necesare in structura financiara, eventualele schimbari in management, (re)organizarea productiei si (financiara) administratiei, (partial ) vânzarea activelor companiei sau acțiunile acestora. Folosește diplomația și tactul pentru a convinge diferitele părți cu privire la necesitatea (implementarea) unor astfel de schimbări. Identifică și negociază/sau asistă în negocieri cu potențiali investitori sau cumpărători de companii sau părți ale companiilor.
  • Pregătește analize ample pe probleme economice și juridice pentru a consilia corect asupra strategiei: - Economic: analizează și evaluează afacerea companiei, poziția financiară și poziția/strategia de piață - luând în considerare toți factorii relevanți integrativi (industrie, reglementări). , sinergia de grup, mediul competițional etc.) prezintă analize SWOT, identifică și recomandă domenii în care ar trebui aduse îmbunătățiri. - Juridic: analizeaza statutul juridic/documentatia/drepturile derivate din contractul de imprumut si garantiile oferite. Analizează și evaluează valoarea (de lichidare) a garanțiilor, identifică și recomandă îmbunătățiri acolo unde este necesar. Consiliază asupra structurilor și face uz de drepturile legale care decurg din contractul de împrumut și din garanțiile oferite
  • Analizează potențiala pierdere financiară pentru bancă și consiliază cu privire la suma care urmează a fi asigurată, se ocupă de procesul de provizionare trimestrial.
  • Evaluează poziția băncii, documentația, garanțiile pentru toate fișierele și calculează costul de oportunitate și pierderea potențială pentru fișierele de recuperare; revizuiește acuratețea ratingurilor de credit, propune retrogradarea/actualizarea ratingului de risc în cadrul autorităților lor de aprobare a mandatului pentru dosarele GCR; furnizează rapoarte periodice cu privire la starea dosarelor, la cererea locală sau de către sediul central;
  • Consiliază și oferă sprijin departamentelor și sucursalelor ING București cu privire la gestionarea dosarelor de restructurare desemnate și cu privire la procedurile/regulamentele interne de urmat.


Ce aduci tu echipei


  • Studii: Studii universitare în drept/afaceri/finanțe/bancare/economie
  • Experiență: de preferință 3 ani de experiență bancară, în special în (r)structurarea creditului și în analiza generală a creditului, creditarea companiilor Mid Corporate și Clienti Corporate sau poziție de management al riscului de credit;
  • Calificări profesionale/pregătire profesională: înțelegere aprofundată a sistemului juridic local (insolvență, faliment) și cunoștințe specifice economiei locale (evaluare industrie, reglementare) . Cunoașterea aprofundată a standardelor locale de restructurare. Cursuri intermediare de analiza financiara, creditare comerciala, analiza riscului de credit, documentatie de credit
  • Nivel de cunoaștere a limbii străine: Engleză fluentă, scris și vorbit, capabil să întocmească rapoarte explicite asupra activității desfășurate și să se ocupe de corespondența cu omologii/clienții străini și conducerea ING
  • Competențe: Abilități de comunicare scrisă (atât pentru corespondența externă cu clienți mari, cât și pentru raportare internă), evaluare și concluzie, abilități superioare de analiză, abilități de planificare și organizare, abilități de lucru cu termene limită, abilități de comunicare și negociere, cooperare eficientă cu alte departamente și externe contrapartidelor, disponibilitatea de a călători – uneori – la solicitări urgente și într-un program special de lucru, capacitatea de a efectua managementul clienților într-o varietate de circumstanțe (situații când există mai mulți creditori, culturi, tactici de negociere și limbi străine).

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ING Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ING Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ING Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?