Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
ROL
- Contribuie la menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi.
- Identifică şi evaluează constant nevoile clienţilor potenţiali şi existenţi şi le transformă în oportunităţii de vânzare a produselor şi serviciilor companiei.
- Monitorizează permanent piaţa şi concurenţa.
RESPONSABILITATILE PRINCIPALE
- Acţionează activ pentru găsirea şi atragerea de noi clienţi; contribuie la acţiunile de prospectare piaţă.
- Promovează imaginea şi soluţiile oferite de companie în relaţia directă cu clienţii; planifică/ participă la întâlniri cu clienţii existenţi şi potenţiali.
- Generează documente specifice activităţii de vânzări (oferte, comenzi de vânzare, rapoarte, etc).
- Contribuie la realizarea de prezentări pentru clienţi
- Asigură continuu suport post-vânzare
- Urmareşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/ optimizare.
- Menţine actualizate informaţiile de la anumiţi furnizori pentru echipa de vânzări (prin consultarea periodică a portalurilor acestora).
- Întreprinde activităţi de analiză/ control/ raportare a rezultatelor şi eficienţei iniţiativelor avute.
STUDIILE SI EXPERIENTA NECESARE POSTULUI
- Experienţă de cel puţin 3 ani în vânzări (experienţă în vânzări din domeniul IT reprezintă un avantaj).
- Studii universitare cu profil economic/ tehnic finalizate;
- Abilităţi de a dezvolta sustenabil un portofoliu de clienţi.
- Bune abilităţi de vânzare şi negociere B2C, spirit de echipă, organizare şi planificare, atitudine pro-activă
- Excelente abilităţi de comunicare şi de prezentare – scris şi verbal (fluenţă, exprimare clara şi concisă).
- Rezistenţă la stres, capacitatea de a lucra cu termene limită.
- Disponibilitate 70% la deplasări în ţară, in interes profesional (posesor carnet conducere categoria B).
- Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj.
OFERTA (BENEFICII, AVANTAJE):
- Pachet salarial atractiv;
- Tichete de masă
- Asigurare privată de sănătate;