Responsabilitati:
* Asistarea clientilor la crearea conturilor si realizarea implementarii softului, cu sprijinul echipei tehnice;
* Analiza asupra magazinului e-commerce pentru a te asigura ca produsul raspunde nevoilor shop-ului online;
* Asistarea clientilor la setarea contului si a comunicarilor transmise prin intermediul softului;
* Mentinerea unei relatii bune cu clientii pe parcursul intregii colaborari ;
* Pastrarea unei rate de conversie cat mai ridicate pentru toate conturile clientilor platitori;
* Mentinerea unei comunicari efciente cu departamentele: IT, Sales & Management;
* Dezvoltarea magazinelor online ;
* Gestionarea feedback-ului primit de la clienți ;
Cerinte:
* Engleza - nivel Avansat;
* Experienta anterioara in e-commerce, e-mail marketing sau SaaS reprezinta un avantaj;
* Gandire analitica si capacitate de solutionare a situatiilor intalnite;
* Bune abilitati de negociere si comunicare ;
* Abilitatile de vanzare reprezinta un plus;
* Atitudine pro client cu bune abilități de comunicare;
Beneficii:
* Salariu motivant;
* Posibilitati de avansare;
* Card Ticket Restauranat;
* Vacanta platita-21 zile / an;
* Posibilitati de promovare;
* Mediu de lucru tanar si dinamic;
* 600 eur /an (bonus de vacanta);
*5 zile /luna work from home;
* Fructe proaspete la birou.