Descrierea clientului
Adecco Permanent Placement & Executive Search Division caută clientul său,
un contabil într-o companie olandeză de evenimente care operează la nivel global, care produce, dezvoltă și promovează festivaluri internaționale și concepte rave.
Responsabilitati Responsabilitati
zilnice si lunare:
Asistarea si furnizarea de suport managerului financiar in operatiunile zilnice financiare si contabile;
Primirea, înregistrarea și organizarea documentelor precum facturi AP/AR, cheltuieli de călătorie și alte tipuri de cheltuieli.
- Sortați, codificați și potriviți facturile pentru documentația corespunzătoare înainte de plată/rezervare
- Pregătiți și procesați transferuri și plăți electronice
- Reconciliază și echilibrează conturile de plătit/tranzacțiile de încasat/cheltuielile de revendicare a cheltuielilor
- Mențineți și actualizați săptămânal raportul furnizorului/contractele furnizorilor pentru facturile AP
- Generați comenzi de cumpărare după cum este necesar
- Mentine fisierele si inregistrarile clientilor conturi de primit
- Mențineți actualizat sistemul de facturare pentru conturile AR
- Generați și trimiteți facturi
- Urmăriți, colectați și alocați plățile sau orice alte nereguli
- Cercetați și rezolvați discrepanțele și problemele legate de facturi cu privire la rapoartele AP/AR/Cheltuieli
- Mențineți înregistrări istorice precise pentru contractele AR/AP/Vânzător și Client
- Corespondeți cu furnizorii/clienții și răspundeți la întrebări
- Responsabil cu trimiterea lunară a pachetului complet către compania de contabilitate (AR, AP, declarații de cheltuieli, extrase bancare, contracte cu furnizorul/clienții/colaboratorul și alte documente contabile aferente)
- Verificați și verificați documentele sursă, cum ar fi facturi, chitanțe, imprimări de computer
- Menține confidențialitatea informațiilor organizaționale
- Mențineți un sistem complet de înregistrare pentru a susține înregistrările financiare/contabile zilnic
- Respectați cerințele locale de raportare relevante și statutare
- Asistență și asistență în procedurile de închidere la sfârșitul lunii
- Furnizați documentație suport pentru controale/audituri interne și externe
Evidența diferitelor documente; Ajutor la intocmirea rapoartelor financiare;
Să asiste la dezvoltarea, implementarea și întreținerea diferitelor materiale și activități de marketing;
Rezervare transport si cazare;
Profilul candidatului
Licență în economie sau studii de afaceri;
Cel puțin 3-4 ani experiență în contabilitate/finanțe Experiență
și cunoștințe anterioare în conturi de plăti, conturi de încasat
Cunoașterea
procedurilor generale de contabilitate și finanțe, precum și a principiilor de bază ale evidenței contabile
Experiență cu software de contabilitate și platforme online (sisteme de contabilitate și bugetare)
și proceduri
Atenție la detalii și o mare dorință de a afla mai multe despre procesele financiare și administrative
Bune cunoștințe de limba engleză, atât vorbit, cât și scris;
Experiență de lucru cu Excel și Microsoft Office Suite;
O experiență similară în industria evenimentelor este foarte apreciată