Accountant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea clientului

Adecco Permanent Placement & Executive Search Division caută clientul său,

un contabil într-o companie olandeză de evenimente care operează la nivel global, care produce, dezvoltă și promovează festivaluri internaționale și concepte rave.

Responsabilitati Responsabilitati

zilnice si lunare:

Asistarea si furnizarea de suport managerului financiar in operatiunile zilnice financiare si contabile;

Primirea, înregistrarea și organizarea documentelor precum facturi AP/AR, cheltuieli de călătorie și alte tipuri de cheltuieli.
  • Sortați, codificați și potriviți facturile pentru documentația corespunzătoare înainte de plată/rezervare
  • Pregătiți și procesați transferuri și plăți electronice
  • Reconciliază și echilibrează conturile de plătit/tranzacțiile de încasat/cheltuielile de revendicare a cheltuielilor
  • Mențineți și actualizați săptămânal raportul furnizorului/contractele furnizorilor pentru facturile AP
  • Generați comenzi de cumpărare după cum este necesar
  • Mentine fisierele si inregistrarile clientilor conturi de primit
  • Mențineți actualizat sistemul de facturare pentru conturile AR
  • Generați și trimiteți facturi
  • Urmăriți, colectați și alocați plățile sau orice alte nereguli
  • Cercetați și rezolvați discrepanțele și problemele legate de facturi cu privire la rapoartele AP/AR/Cheltuieli
  • Mențineți înregistrări istorice precise pentru contractele AR/AP/Vânzător și Client
  • Corespondeți cu furnizorii/clienții și răspundeți la întrebări
  • Responsabil cu trimiterea lunară a pachetului complet către compania de contabilitate (AR, AP, declarații de cheltuieli, extrase bancare, contracte cu furnizorul/clienții/colaboratorul și alte documente contabile aferente)
  • Verificați și verificați documentele sursă, cum ar fi facturi, chitanțe, imprimări de computer
  • Menține confidențialitatea informațiilor organizaționale
  • Mențineți un sistem complet de înregistrare pentru a susține înregistrările financiare/contabile zilnic
  • Respectați cerințele locale de raportare relevante și statutare
  • Asistență și asistență în procedurile de închidere la sfârșitul lunii
  • Furnizați documentație suport pentru controale/audituri interne și externe
Evidența diferitelor documente; Ajutor la intocmirea rapoartelor financiare;

Să asiste la dezvoltarea, implementarea și întreținerea diferitelor materiale și activități de marketing;

Rezervare transport si cazare;

Profilul candidatului

Licență în economie sau studii de afaceri;

Cel puțin 3-4 ani experiență în contabilitate/finanțe Experiență

și cunoștințe anterioare în conturi de plăti, conturi de încasat Cunoașterea

procedurilor generale de contabilitate și finanțe, precum și a principiilor de bază ale evidenței contabile

Experiență cu software de contabilitate și platforme online (sisteme de contabilitate și bugetare)

și proceduri

Atenție la detalii și o mare dorință de a afla mai multe despre procesele financiare și administrative

Bune cunoștințe de limba engleză, atât vorbit, cât și scris;

Experiență de lucru cu Excel și Microsoft Office Suite;

O experiență similară în industria evenimentelor este foarte apreciată

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Adecco pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Adecco pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Adecco locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?