Aveți?
• 2-3 ani de experiență relevantă într-o poziție similară, de preferință într-un mediu internațional
• Licență universitară în economie (preferabil contabilitate)
• Bună cunoaștere a legislației și procedurilor contabile și financiare românești
• Bun cu aplicațiile MS Office (în special Outlook și Excel); experienta in lucrul cu un sistem ERP (Oracle) constituie un avantaj
• Limba engleză – nivel mediu cel puțin
• Calificarea CECCAR constituie un avantaj
Așteptăm cu nerăbdare să vă întâlnim!
Oportunitățile și provocările tale vor fi:
- Plăți anticipate -Verificarea rapoartelor TRF și rezervarea în ERP -Oracle (Validarea și înregistrarea rapoartelor de cheltuieli aferente călătoriilor de afaceri sau cheltuielilor generale)
- Rapoarte de cheltuieli cu cardul de credit (urmărire, rezervare în sistemul ERP)
- Evidența și gestionarea platformei cardului de credit (emiteți un card de credit nou)
- Inregistrarea tranzactiilor bancare si cardurilor de credit
- Rezervare extrase bancare
- Oferă înregistrarea corectă, completă și la timp a tuturor documentelor sau tranzacțiilor financiare din aria sa de responsabilitate
- Urmărirea sumelor creanțelor
- Confirmarea soldurilor intercompanii
- Verificarea conformității documentelor emise sau primite față de cerințele legale sau interne relevante
- Reconcilierea registrelor clienților și furnizorilor
- Detașare acumulată, detașare Gl
- Pregătiți lotul de plăți pentru fiecare BU
- Efectuează operațiuni de plată în conformitate cu programul lunar, (de 2 ori pe săptămână-TRF, o singură săptămână de plată la furnizor)
- Introduce plăți în online banking CITI și MUFG
- Pregătiți rapoarte, analize și alte sarcini administrative, conform cerințelor managerului direct
- Întocmește raportul săptămânal al fluxului de numerar, consolidat pentru toate BU
- Păstrați relația cu furnizorii pentru detaliile de plată, în cazul în care este necesar
- Urmăriți situația soldului ACC și pregătiți prognoza de intrare/retragere de numerar
- Mentine relatia cu Citi Bank, pentru diverse probleme
- Intocmeste documentatia necesara solicitata de banca
- Pregătiți cererea de tragere pentru împrumuturi
- Mentine relatia cu NEUN, echipa Trezorerie si NCJ
- Propune și implementează îmbunătățiri ale proceselor și procedurilor departamentale
- Participarea la numărarea stocurilor și furnizarea de reevaluări periodice atunci când este necesar
- Participarea activă la auditurile statutare sau interne ale companiei, oferind suport, documente și detalii în domeniul său de expertiză și responsabilitate
- Efectuarea oricăror sarcini legate de business definite de managerul de linie, în funcție de nivelul de expertiză