Accountant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Aveți?

• 2-3 ani de experiență relevantă într-o poziție similară, de preferință într-un mediu internațional

• Licență universitară în economie (preferabil contabilitate)

• Bună cunoaștere a legislației și procedurilor contabile și financiare românești

• Bun cu aplicațiile MS Office (în special Outlook și Excel); experienta in lucrul cu un sistem ERP (Oracle) constituie un avantaj

• Limba engleză – nivel mediu cel puțin

• Calificarea CECCAR constituie un avantaj

Așteptăm cu nerăbdare să vă întâlnim!





Oportunitățile și provocările tale vor fi:

  • Plăți anticipate -Verificarea rapoartelor TRF și rezervarea în ERP -Oracle (Validarea și înregistrarea rapoartelor de cheltuieli aferente călătoriilor de afaceri sau cheltuielilor generale)
  • Rapoarte de cheltuieli cu cardul de credit (urmărire, rezervare în sistemul ERP)
  • Evidența și gestionarea platformei cardului de credit (emiteți un card de credit nou)
  • Inregistrarea tranzactiilor bancare si cardurilor de credit
  • Rezervare extrase bancare
  • Oferă înregistrarea corectă, completă și la timp a tuturor documentelor sau tranzacțiilor financiare din aria sa de responsabilitate
  • Urmărirea sumelor creanțelor
  • Confirmarea soldurilor intercompanii
  • Verificarea conformității documentelor emise sau primite față de cerințele legale sau interne relevante
  • Reconcilierea registrelor clienților și furnizorilor
  • Detașare acumulată, detașare Gl
  • Pregătiți lotul de plăți pentru fiecare BU
  • Efectuează operațiuni de plată în conformitate cu programul lunar, (de 2 ori pe săptămână-TRF, o singură săptămână de plată la furnizor)
  • Introduce plăți în online banking CITI și MUFG
  • Pregătiți rapoarte, analize și alte sarcini administrative, conform cerințelor managerului direct
  • Întocmește raportul săptămânal al fluxului de numerar, consolidat pentru toate BU
  • Păstrați relația cu furnizorii pentru detaliile de plată, în cazul în care este necesar
  • Urmăriți situația soldului ACC și pregătiți prognoza de intrare/retragere de numerar
  • Mentine relatia cu Citi Bank, pentru diverse probleme
  • Intocmeste documentatia necesara solicitata de banca
  • Pregătiți cererea de tragere pentru împrumuturi
  • Mentine relatia cu NEUN, echipa Trezorerie si NCJ
  • Propune și implementează îmbunătățiri ale proceselor și procedurilor departamentale
  • Participarea la numărarea stocurilor și furnizarea de reevaluări periodice atunci când este necesar
  • Participarea activă la auditurile statutare sau interne ale companiei, oferind suport, documente și detalii în domeniul său de expertiză și responsabilitate
  • Efectuarea oricăror sarcini legate de business definite de managerul de linie, în funcție de nivelul de expertiză


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Nidec Oradea pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Nidec Oradea pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Nidec Oradea locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?