Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile, precum si la arhivarea datelor;
- Inscrie in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);
- Intocmeste componente ale soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora;
- Introduce si verifica in programul de contabilitate inregistrarile documentelor efectuate de catre alte departamente;
- Preia si verifica seturile de documente din departamentele comerciale, intocmeste deconturile estimative si deconturile pentru deplasari
- Se coordoneaza cu restul echipei din departamentul Financiar pentru depunerea la termen a declaratiilor fiscale.
- Este responsabil pentru mentinerea bazei de date a angajatilor;
- Intocmeste Registrul de Evidenta al Salariatilor si transmite datele catre ITM;
- Controlează buna desfăşurare a contractelor individuale de muncă, ţine evidenţa concediilor de odihna, pontajul, întocmeşte corect dosarele pentru angajare.