Accounting Manager (Bangkok based, relocation provided)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Agoda


Agoda este o platformă online de rezervare a călătoriilor pentru cazare, zboruri și multe altele. Construim și implementăm tehnologie de ultimă oră care conectează călătorii cu peste 2,5 milioane de locuri de cazare la nivel global. Cu sediul în Asia și parte a Booking Holdings, cei peste 4.000 de angajați ai noștri care reprezintă peste 90 de naționalități promovează un mediu de lucru bogat în diversitate, creativitate și colaborare. Inovăm printr-o cultură a experimentării și a proprietății, sporind capacitatea clienților noștri de a experimenta lumea.


Ocazia:


Acest rol se concentrează în principal pe proiecte/inițiative noi, supravegherea proceselor post-go-live/fluxul de lucru al acestor proiecte/inițiative și îmbunătățirea proceselor funcțiilor AP. Veți avea șanse să aflați despre produsele noastre, afacerile, fluxurile de lucru și să fiți o parte care face ca lucrurile să se întâmple. Rolul dumneavoastră ar putea implica implementarea unei noi metode de plată, plata pentru noi produse și proiectarea fluxului de date și a fluxului de lucru pentru noi proiecte/inițiative.


În acest rol, vei ajunge la:


Conturi financiare


  • Pregătiți detalii complete și conturi exacte pentru toate entitățile, inclusiv o consolidare a grupului
  • Raportați conturi lunare de management precise, oportune și perspicace și actualizări financiare pentru revizuirea conducerii
  • Motivați echipa de contabilitate de management/registru nominal pentru a-și asuma responsabilitatea suplimentară pentru procesele de intrare și pregătire a conturilor și pentru a asigura dezvoltarea carierei într-o manieră de sprijin
  • Gestionați și asigurați legătura cu auditorii, procesele de revizuire IT și de calcul al impozitelor, de la planificare la depunere, într-un mod eficient și eficient
  • Colaborează cu ceilalți manageri ai departamentului financiar pentru a sprijini obiectivele și obiectivele generale ale departamentului
  • Consiliază personalul cu privire la gestionarea tranzacțiilor de raportare non-rutină
  • Gestionează și supraveghează operațiunile zilnice ale departamentului de contabilitate


Controale contabile


  • Monitorizarea contabilității și sistemele IT asociate creează în mod corespunzător interdependențe debitori/creditori/registru nominal și sisteme de evidență
  • Responsabil cu revizuirea intrărilor din jurnal
  • Examinați reconciliările tuturor soldurilor semnificative ale conturilor, inclusiv conturile bancare (zilnic) și activele fixe, debitorii și creditorii (lunar) și raportați excepțiile semnificative conducerii
  • Ghidează alte departamente prin cercetarea și interpretarea politicii contabile; aplicarea observațiilor și recomandărilor la problemele operaționale


Impozit


  • Înțelegeți conceptele cheie ale declarațiilor fiscale (de exemplu impozitul pe profit, impozitul reținut la sursă și impozitele indirecte) în jurisdicții străine în care compania are prezență legală
  • Oferiți echipei fiscale informații exacte în scopul respectării taxelor în jurisdicțiile locale și străine


De ce vei avea nevoie pentru a reuși:


  • Licenta/Master in Contabilitate
  • Peste 5 ani de experiență de lucru în contabilitate, fiscalitate, AP, AR sau GL
  • Excelente abilități interpersonale, de comunicare și analitice
  • Abilități solide de rezolvare a problemelor cu capacitatea de a gândi în afara cutiei
  • Dinamic și capabil să se adapteze la un mediu în ritm rapid
  • Energic, initiativa cu bune abilitati de comunicare
  • Experienta in managementul proiectelor
  • Bună stăpânire a limbii engleze scrise și vorbite
  • Excelente abilități de conducere și management de echipă
  • Cunoștințe în compoziția prezentărilor, tehnologia comunicațiilor, inclusiv PowerPoint și prezentări captivante și articulate pentru public
  • Cunoștințe excelente de calculator, în special în Excel
  • Familiarizat cu GAAP local/SUA și cunoștințe și conformitate în managementul financiar și contabil și controlul intern


** Rol cu ​​sediul în Bangkok, relocarea oferită pentru expat **


#Manila#Jakarta#HoChiMinh#Kualalumpur#Saigon#București#fin#3


Angajator cu șanse egale


La Agoda, ne mândrim că suntem o companie reprezentată de oameni din toate mediile și orientările diferite. Prioritizăm atragerea de talente diverse și cultivarea unui mediu incluziv care încurajează colaborarea și inovația. Angajarea la Agoda se bazează exclusiv pe meritul și calificările unei persoane. Ne angajăm să oferim șanse egale de angajare indiferent de sex, vârstă, rasă, culoare, origine națională, religie, stare civilă, sarcină, orientare sexuală, identitate de gen, dizabilitate, cetățenie, statut de veteran sau militar și alte caracteristici protejate prin lege.


Vom păstra cererea dvs. la dosar, astfel încât să vă putem lua în considerare pentru viitoarele posturi vacante și să puteți solicita oricând să vă ștergeți datele din dosar. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să citiți politica noastră de confidențialitate.


Pentru toate agențiile de recrutare: Agoda nu acceptă CV-uri ale terților. Vă rugăm să nu trimiteți CV-uri către aliasul nostru de locuri de muncă, angajaților Agoda sau în orice altă locație a organizației. Agoda nu este responsabilă pentru taxele legate de CV-urile nesolicitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Agoda pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Agoda pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Agoda locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?