Responsabilitati:
• Crearea si dezvoltarea echipei
• Creare de proceduri, flux de lucru
• Lansarea plarformei
• Research pe piata de profil - informatii de business din industrie, informatii economice; identificare nevoi/metode de promovare; stabilire strategie abordare clienti;
• Administrare platforma online (coordonare);
• Business Development / vanzarea serviciilor oferite de platforma
• Colaborarea stransa cu departamentele IT, Marketing, Financiar si cu furnizorii externi
Cerinte:
• Experienta prealabila de minim 5-7 ani (experienta relevanta in zona operationala din domeniul financiar contabil, experienta de lucru cu clienti mici si medii);
• Cunostinte generale de contabilitate – financiar
• Spirit antreprenorial
• Persoana organizata, ambitioasa, cu initiativa, cu abilitati deosebite de comunicare si relationare
• Experienta de management nu reprezinta un must, insa persoana trebuie sa detina abilitati ce pot fi dezvoltate catre ceasta zona
• Limba engleza – avansat
• Cunostinte generale de utilizare PC si alte gadgeturi smart, cunostinte generale de utilizare a unor softuri de tip ERP/CRM si platforme social media
Beneficii:
• Job dinamic cu posibilitati de dezvoltare profesionala;
• Va exista suport pe parcursul activitatii din partea unor seniori;
• Mediu de lucru placut;
• Diversitate de proiecte, activitati.