Accounts Payable Helpdesk with English

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cu un spirit de startup și peste 90.000 de minți curioase și curajoase, avem experiența necesară pentru a aprofunda cele mai mari mărci din lume – și ne distrăm făcând asta. Acum, vă numim pe toți cei care încalcă regulile și cei care asumă riscuri care văd lumea diferit și sunt suficient de îndrăzneți pentru a o reinventa. Vino, transformă-te cu noi.


Echipa Accounts Payable face parte din pilonul Finance Operations, care este responsabil pentru executarea operațiunilor de zi cu zi (aprovizionare, achiziții, conturi de plătit, salarizare, contabilitate generală și raportare financiară) pentru clienții noștri. Protejăm și supraveghem activele corporative prin stabilirea unui cadru de control și a unui mediu de audit și ne asigurăm că aceste cadre sunt implementate și respectate. Asociații de conturi de plată sunt responsabili în ultimă instanță pentru a se asigura că furnizorii sunt plătiți în termenii contractuali; că facturile sunt procesate cu acuratețe și plătite cu aprobările și suportul corespunzătoare. Asociații AP vor supraveghea, de asemenea, programul de călătorie și cheltuieli pentru a se asigura că rambursările respectă politica companiei, plătite la timp și procesate cu acuratețe.


Responsabilitati


• Introducerea datelor în aplicația ERP din facturile scanate;

• Acuratețea și auditarea datelor introduse și a facturilor;

• Îndeplinește toate cerințele de raportare cu acuratețe și în intervalele de timp specificate;

• Rezolvați nepotrivirile facturilor în fluxul de lucru SAP sau respingeți/returnați facturile conform procedurii convenite;

• Înregistrări de facturi după rezoluție în SAP;

• Revizuirea cererilor de configurare/modificări ale furnizorului în sistem și acționează conform SOP;

• Trimiterea de sfaturi de remitere către furnizori;

• Căutați informații relevante în sistem;

• Crearea cazului/trimiterea e-mailului și urmărirea lor până la închidere;

• Contactați Furnizorii pentru rezolvarea întrebărilor;

• Rezolvarea întrebărilor furnizorilor, discrepanțe majore, clarificări cu privire la plățile respinse;

• Oferiți rezoluție/feedback cu privire la întrebări într-o manieră precisă și în timp util (folosind e-mail, telefon sau orice alte instrumente disponibile);

• Furnizați informații despre starea facturilor, informații relevante de contact (telefon, e-mail);

• Asigura suport echipei de procesare;

• Actualizați instrumentele de urmărire a activității;

• Analiza cauzei principale a erorilor și diseminarea către echipă;

• Controale proactive pentru evitarea erorilor viitoare;

• Reconcilierea și raportarea furnizorilor;

• Urmarirea furnizorilor pentru confirmarea soldului si/sau pentru clarificarile necesare;

• Înțelegerea întrebărilor ridicate de părțile interesate interne/externe;

• Dirijarea problemelor în afara domeniului de aplicare către echipele interne pentru rezolvarea ulterioară;

• Citirea și învățarea procedurilor standard de operare, contribuind la dezvoltarea/îmbunătățirea procedurilor de operare, escaladarea tuturor problemelor nerezolvate/neclare către liderul echipei.



Calificări


• Engleză bună scrisă și verbală – B2; o altă limbă a UE reprezintă un avantaj.

• Atenție bună la detalii și autodisciplină, având capacitatea de a conecta punctele.

• Abilități interpersonale și capacitatea de a lucra independent și în echipă.

• Experienta anterioara in procesul de conturi de plati reprezinta un avantaj.



Beneficii


• Program de lucru hibrid (2-3 zile/luna de la birou)

• Oferte de muncă stabile - contract de muncă

• Lucrați într-un mediu multicultural și divers cu angajați din peste 30 de țări

• Genpact sprijină traininguri profesionale și oportunități mari de dezvoltare a carierei

• Acces gratuit la platforma noastră de învățare premiată

• Beneficii precum tichete de masă, servicii medicale, asigurări, zile suplimentare de vacanță sau reduceri pentru parteneri


Genpact este un angajator cu șanse egale și ia în considerare candidații pentru toate pozițiile, indiferent de rasă, culoare, religie sau convingeri, sex, vârstă, origine națională, statut de cetățenie, stare civilă, statut militar/veteran, informații genetice, orientare sexuală, identitate de gen, handicap fizic sau psihic sau orice altă caracteristică protejată de legile aplicabile. Genpact se angajează să creeze un mediu de lucru dinamic care prețuiește diversitatea și incluziunea, respectul și integritatea, concentrarea către clienți și inovația. Pentru mai multe informații, vizitați www.genpact.com.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Genpact pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Genpact pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Genpact locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?