Accounts Payable – Senior Process Associate – French – Hybrid Bucharest

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Având un spirit de startup și peste 90.000 de minți curioase și curajoase, avem experiența necesară pentru a aprofunda cele mai mari mărci din lume – și ne distrăm făcând asta. Acum, vă numim pe toți cei care încalcă regulile și cei care asumă riscuri care văd lumea diferit și sunt suficient de îndrăzneți pentru a o reinventa. Vino, transformă-te cu noi.

Tu ești cel pe care îl căutăm?

Invităm aplicații pentru rolul de Procurement - Senior Process Associate - Italian-Hybrid București!

Ar trebui să aveți un nivel bun de limba italiană pentru a face treaba corect. Vei lucra ca parte a unei echipe mari și prietenoase, așa că este important să fii coechipier. Ne plac abilitățile de gestionare a clienților, precum și un ochi aprofundat pentru detalii și atitudinea de rezolvare a problemelor.

Responsabilitati

Acest rol este o legătură cheie între clienții dumneavoastră și furnizorii lor, deoarece veți monitoriza procesul de livrare a bunurilor. În acest rol, veți fi responsabil pentru toate activitățile legate de achizițiile tranzacționale care includ:

• Efectuarea verificărilor de conformitate a cererilor de achiziție și analizarea caracterului complet al pachetelor RFQ și specificațiilor tehnice

• Pregatirea, emiterea si transmiterea comenzii de achizitie

• Pregatirea pachetelor RFQ, transmiterea si urmarirea, raspunsul la intrebarile furnizorilor si consilierea cu privire la raspunsul RFQ necesar; consolidarea răspunsurilor la RFQ

• Asistați sau recomandați furnizorii pe baza atât a factorilor de preț, cât și a celor non-preț

• Urmărește articolele din factură blocate pentru plată

• Construiește și actualizează cataloage de materiale în sistemul ERP

• Raspunde la solicitarile furnizorilor si clientilor, precum si raspunderea liniei de achizitii

• Răspunsul la solicitările departamentului AP legate de potrivirea PO și facturi

• Fiți punctul focal și facilitați soluționarea reclamațiilor clienților

Calificări pe care le căutăm la tine

Calificări minime

• Absolvent universitar

• Cunoștințe avansate de limba italiană

• Bune abilități de comunicare

Calificări preferate

• Experienta anterioara intr-o companie multinationala

• Experiență similară în poziții care necesită interacțiune cu clienții finali

• Experienta de lucru cu un sistem ERP

Ce putem oferi?

• Salariu atractiv;

• Oferte de muncă stabile - contract de muncă

• Lucrați într-un mediu multicultural și divers cu angajați din peste 30 de țări

• Genpact sprijină traininguri profesionale și oportunități mari de dezvoltare a carierei

• Acces gratuit la platforma noastră de învățare premiată

• Beneficii precum tichete de masă, servicii medicale, asigurări, zile suplimentare de vacanță sau reduceri pentru parteneri

Genpact este un angajator cu șanse egale și ia în considerare candidații pentru toate pozițiile, indiferent de rasă, culoare, religie sau convingeri, sex, vârstă, origine națională, statut de cetățenie, stare civilă, statut militar/veteran, informații genetice, orientare sexuală, identitate de gen, handicap fizic sau psihic sau orice altă caracteristică protejată de legile aplicabile. Genpact se angajează să creeze un mediu de lucru dinamic, care prețuiește diversitatea și incluziunea, respectul și integritatea, concentrarea către clienți și inovația. Pentru mai multe informații, vizitați www.genpact.com. Urmărește-ne pe Twitter, Facebook, LinkedIn și YouTube.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Genpact pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Genpact pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Genpact locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?