Accounts Payable Specialist with Spanish

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului:

Aceasta este o oportunitate excelentă de a ni se alătura ca specialist în conturi de plătibile cu spaniolă în Departamentul nostru de finanțe din Centrul nostru de servicii partajate din București.



Responsabilități cheie

  • Procesul de facturi conforme în SAP (conform procedurilor definite)
  • Asistați vânzătorii la apelurile telefonice
  • Reconciliați declarațiile furnizorului, investigați și corectați discrepanțele
  • Responsabilitate pentru rezolvarea facturilor parcate sau blocate pentru discrepanțe
  • Lucrați cu managerii de depozit în cazul unei diferențe de cantitate între facturi și bonuri de livrare
  • Gestionați procesul de soluționare a litigiilor cu furnizorii
  • Sprijină eventualele ajustări ale postării pentru a alinia intrările la OP și la înregistrarea aferentă
  • Verificați cu Logistics dacă nu au fost introduse bonurile de livrare la primirea materialului
  • Efectuați controale de calitate - individul demonstrează acuratețe, monitorizează munca proprie și a altora pentru a asigura calitatea și aplică feedback pentru a îmbunătăți performanța
  • Susține și furnizează documentația solicitată echipei de control intern și auditorilor externi
  • Acționează ca o interfață între Companie și Furnizori; se asigură că interesele Companiei sunt protejate în relația de afaceri cu terți
  • Evidențiază conducerii orice situație care ar putea duce la oprirea producției la nivel de fabrică
  • Evidențiază conducerii orice tentativă de fraudă - cu inițiatori interni sau externi
  • Revizuirea, analizarea si rezolvarea bunurilor primite nefacturate (GRNI) in conformitate cu targetul atribuit in fiecare luna;
  • Fiți parte la diferite întâlniri și teleconferințe pentru a rezolva problemele legate de GRNI
  • Menține fișierele și documentația (POS, matrice de aprobare) în mod temeinic și precis, în conformitate cu politica companiei și practicile contabile acceptate



Abilitățile și experiența dvs

  • Diplomă de licență, de preferință în economie sau în domeniul conexe
  • Minim 2 ani de experienta in conturi de plati
  • Fluență și capacitatea de a lucra în limba engleză
  • Cunoștințe bune de spaniolă
  • Capacitatea de a lucra într-o altă limbă străină este considerată un plus
  • Experienta in SAP
  • Excelente abilități organizatorice și analitice și capacitatea de a gestiona mai multe sarcini
  • Cunoștințe puternice de PC, inclusiv Excel și alte produse Microsoft Office: Word, PowerPoint, Outlook etc.
  • Abilități puternice de rezolvare a problemelor și interpersonale





Noi oferim:

Vrem să vă facem să vă simțiți bineveniți, provocați și inspirați, așa că ne-am asigurat să punem laolaltă cu atenție un amestec de beneficii menite să vă sporească sănătatea și bunăstarea, pentru a vă asigura creșterea personală și profesională și, de asemenea, integrarea într-un mediu de lucru plăcut de zi cu zi.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Tenneco pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Tenneco pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Tenneco locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?