Descrierea Companiei
WNS (Holdings) Limited (NYSE: WNS) este o companie lider de management al proceselor de afaceri (BPM). Combinăm cunoștințele noastre profunde din industrie cu expertiza în tehnologie și analiză pentru a crea împreună soluții inovatoare, de transformare digitală, cu clienți din 10 industrii. Permitem companiilor din turism, asigurări, servicii bancare și financiare, producție, comerț cu amănuntul și bunuri ambalate de consum, transport maritim și logistică, asistență medicală și utilități să-și reimagineze viitorul digital și să-și transforme rezultatele cu excelență operațională.
Oferim un întreg spectru de servicii BPM în finanțe și contabilitate, achiziții, servicii de interacțiune cu clienții și resurse umane, utilizând modele de colaborare care sunt adaptate pentru a aborda provocările unice de afaceri ale fiecărui client. Co-creăm și executăm viziunea de viitor a peste 400 de clienți cu ajutorul celor peste 44.000 de angajați ai noștri.
Descrierea postului
Poziția de specialist Franța AP, AR, Colectări, Trezorerie și Aplicații de numerar este responsabilă pentru supravegherea eforturilor zilnice de colectare a creanțelor comerciale din regiunea Franței și raportează managerului F&A. Specialistul AP, AR, Trezorerie și Colecții este, de asemenea, responsabil pentru activitățile de aplicare a numerarului și pentru colecțiile zilnice multilingve, aplicând o abordare cu mănușă albă.
Responsabilități cheie:
Activități de colectare
- Gestionați în mod proactiv colectarea datoriilor din portofoliul de țară atribuit, utilizând reguli, procese și metodologie de afaceri stabilite
- Rezolvarea în timp util a întrebărilor/disputelor, prin legătura atât cu clientul extern, cât și cu clienții noștri interni (unități de afaceri, vânzări, echipe de facturare, trezorerie)
- Priorități și gestionați un volum de muncă provocator, menținând în același timp un nivel ridicat de profesionalism și satisfacție a clienților
- Asigurați-vă că toate comunicările - atât interne cât și externe sunt documentate cu acuratețe
- Raportare zilnică / săptămânală / lunară și reconcilieri de cont
- Lucrul la obiective lunare stricte, așa cum au fost atribuite de managerul de colecții EMEA
- Lucrați ca parte a echipei de colectare pentru a promova cele mai bune practici în activitățile de colectare, pentru a îmbunătăți DSO și fluxul de numerar și pentru a minimiza datoria învechită
- Raportare de sfârșit de lună și reconcilieri
- Conturi de încasat și activități de trezorerie
- Asigurați-vă că toate chitanțele nerezolvate/neidentificate sunt închise la timp
- Asigurați-vă că chitanțele sunt aplicate în timp util și cu acuratețe în contul fiecărui client.
- Înregistrări manuale în jurnal și ajustări (rambursări, ajustări fiscale, comisioane bancare, reduceri, anulări de sume mici)
- Activități de sfârșit de lună – inclusiv reconcilieri de numerar și raportare
- Asistență la diferite solicitări asociate cu numerar/încasări în timpul procedurilor și auditului.
- Pregătiți orice rapoarte ad-hoc așa cum este solicitat.
- Activitățile AP precum procesarea facturilor și T&E fac parte din rol
Alte
- Comunicarea și cooperarea cu supervizorul pentru a se asigura că sunt îndeplinite atât KPI-urile contractuale, cât și operaționale (responsabilitatea furnizării datelor în termenele convenite);
- Comunicarea cu clientul (inclusiv alte departamente interne), controlorul de credit, birourile de vânzări sau alte părți externe în legătură cu procesul AR;
- Dezvolta relatii bune cu clientii si relatii bune cu colegii (in cadrul proiectului);
- Caută activ oportunități pentru inițiative de îmbunătățire continuă în cooperare cu Team Manager;
Calificări
Candidatul ideal pentru rolul Conturi de încasat, plătitori și încasări:
- Se cere fluență în limba franceză și, de asemenea, într-o a doua limbă - dacă este posibil.
- O bună cunoaștere a limbii engleze este obligatorie
- Experiența în colecții este esențială
- Abilități de calcul puternice
- Bune abilități generale de Excel
- Experiență în sistemul de conturi de încasat
- Acuratețe și atenție la detalii
- Funcționează bine la termene și ținte
- Bune abilități de comunicare și dezvoltare
- Dornic să-și asume responsabilitatea de proprietate
- Proactiv în rezolvarea problemelor de zi cu zi
- Abilitatea de a prelua rapid sarcini noi
- Jucător în echipă
- Abordare flexibilă
Informații suplimentare
- Bonusuri pentru rezultatele tale
- Un birou grozav, o atmosferă prietenoasă și un mediu multinațional
- Gamă largă de opțiuni de dezvoltare și formare (inclusiv abilități soft și cursuri de limbă)
- Acoperire medicală
- Bookster și Beneficii Online pentru ca tu să te bucuri de hobby-urile tale