Accounts Receivable Collections - Process Associate – Danish – Remote EMEA/EU

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Având un spirit de startup și peste 90.000 de minți curioase și curajoase, avem experiența necesară pentru a aprofunda cele mai mari mărci din lume – și ne distrăm făcând asta. Visăm în digital, îndrăznim în realitate și reinventăm modurile în care lucrează companiile pentru a avea un impact mult mai mare decât profitul nostru. Valorificăm puterea tehnologiei și a umanității pentru a crea o transformare semnificativă care ne face să mergem mai departe în căutarea unei lumi care funcționează mai bine pentru oameni. Acum, facem apel la gânditori și cei care fac, cei cu o curiozitate naturală și o foame de a continua să învețe, să continue să crească., Oameni care prosperă experimentând fără teamă, profitând de oportunități și împingând granițele pentru a ne transforma viziunea în realitate. Și pe măsură ce ne ajutați să creăm o lume mai bună, vă vom ajuta să vă construiți propria putere intelectuală de foc. Vino, transformă-te cu noi.


Invităm aplicații pentru rolul de Încasări de creanțe – Asociat proces – Daneză – La distanță EMEA/UE!

Ar trebui să aveți un nivel C1 de limbă daneză și engleză și să aveți cunoștințe de bază în contabilitate. Titularul fișei postului poate lucra în funcție de programul angajat cu clientul (diferențele pot apărea la: ora de început și de sfârșit, durata pauzei, sărbători legale, călătorii legate de muncă).

Responsabilitati

Scopul poziției este procesarea facturilor, notelor de credit și plăților aferente tuturor clienților, precum și a comunicării contului de creanță cu scopul de a deconta cu acuratețe și de a colecta în timp util toate creanțele clienților; asigurarea unei raportări adecvate asupra performanței procesului:

• Rezervarea plăților primite: extras bancar și sfaturi de remitere.

• Prelucrarea notelor de credit.

• Menținerea datelor de bază ale clienților: configurarea clientului nou și modificări.

• Gestionarea numerarului neaplicat: investigație de plată neaplicată/neidentificată și numerar încasat la sfârșitul lunii.

• Coordonarea soluționării întrebărilor/managementul disputelor: Comunicare verbală și scrisă cu clienții și departamentele aferente.

• Prelucrarea scrisorilor de solicitare/scrisori de colectare: emiterea, verificarea si transmiterea acestora catre client.

• Citirea si invatarea procedurilor de operare, contribuind la imbunatatirea acestora, semnaland Arhitectului toate problemele nerezolvate/neclare.

• Cunoștințe specifice țării privind impozitarea (TVA și CIT) și regulile contabile aplicabile în special pentru tranziția de la țară la țară.

• Absolvirea cu succes a planului de pregătire dedicat postului și sarcinilor;

• Instruirea altor membri ai echipei cu privire la sarcinile zilnice ori de cate ori este vital si solicitat de manager;

• Actualizarea periodică a procedurilor de lucru;

Calificări pe care le căutăm la tine!

• Absolvent universitar (studiile economice reprezinta un avantaj)

• Cunoștințe contabile – nivel de bază;

• Experiență similară în domeniu;

• Experienta de lucru cu un sistem ERP (avantaj);

Calificări / Abilități preferate

• Personalitate organizata cu atentie la detalii si orientare catre client;

• Abilitatea de a gestiona clientul individual, prin e-mailuri și apeluri;

• Energic, automotivat, cu capacitate de a lucra atât independent, cât și ca parte a unei echipe;

• Rezolvator de probleme precis, logic;

• Comunicativ și capacitatea de a învăța;

Ce putem oferi?

• Salariu atractiv;

• Oferte de muncă stabile - contract de muncă;

• Lucru într-un mediu multicultural;

• Traininguri diverse (inițiative, soft skills);

• Posibilitate de dezvoltare;

• Beneficii (tichete de masă, servicii medicale, asigurări, zile suplimentare de vacanță, reduceri pentru parteneri).

Schimb

Schimb de zi


Genpact este un angajator cu șanse egale și ia în considerare candidații pentru toate pozițiile, indiferent de rasă, culoare, religie sau convingeri, sex, vârstă, origine națională, statut de cetățenie, stare civilă, statut militar/veteran, informații genetice, orientare sexuală, identitate de gen, handicap fizic sau psihic sau orice altă caracteristică protejată de legile aplicabile. Genpact se angajează să creeze un mediu de lucru dinamic care prețuiește diversitatea și incluziunea, respectul și integritatea, concentrarea către clienți și inovația. Pentru mai multe informații, vizitați www.genpact.com. Urmărește-ne pe Twitter, Facebook, LinkedIn și YouTube.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Genpact pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Genpact pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Genpact locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?