Accouting Specialist with Russian

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ești gata să ne ajuți să facem viitorul?


Avem ocazia ca un specialist contabil cu limba rusă să se alăture echipei noastre Corporate din București, România. În acest rol, vă veți valorifica experiența în contabilitate și contabilitate generală pentru a efectua activități în colaborare cu echipe inter-business. Vei acționa ca un model pentru toate comportamentele și valorile companiei, iar prin influența ta vei inspira colegii și echipele.

RESPONSABILITĂȚI CHEIE:


  • Efectuează activități de contabilitate care pot include Registrul general, Mijloacele fixe, Tranzacții de raportare între companii, TVA și impozite, Inventare, Raportare, Conturi de plătit și Conturi de încasat;
  • Poate asista funcțiile financiare cu salarizare, taxe, vânzări și/sau contabilitatea costurilor;
  • Prelucrează și verifică jurnalele conform procedurilor și principiilor contabile și legislației definite;
  • Produce rapoarte de rutină, programe și rezumate pentru management;
  • Scanează extrasele, registrele și conturile pentru a identifica elementele neobișnuite sau restante și selectează procedura corectă pentru a verifica sau ajusta discrepanțe sau erori;
  • Răspunde la întrebări specifice din partea părților interesate de afaceri și clarifică situațiile atunci când este necesar;
  • Poate stabili, modifica, documenta și coordona implementarea procedurilor contabile și de control contabil;
  • Asigurați-vă că toate înregistrările din jurnal respectă specificațiile de audit intern și extern;
  • Efectuați periodic reconcilierea conturilor, închideți activitățile contabile și furnizați date financiare precise pentru a sprijini conducerea în luarea deciziilor.


Calificări:

  • Persoană bine organizată, detaliată, analitică, cu aproximativ 4 ani experiență pe un rol similar (ca Contabil Sr, în Contabilitate Generală și experiență de raportare);
  • Licenta in finante sau contabilitate;
  • Cunoașterea US GAAP / cunoașterea IFRS este un plus;
  • Înțelegerea raportării financiare și a controalelor interne;
  • Cunostinte solide in Microsoft Office (Excel, etc.) si program ERP: Oracle;
  • Fluent engleză. o altă limbă europeană poate fi un plus;
  • CECCAR sau ACCA poate fi un plus.


Noi oferim:

  • O cultură care încurajează incluziunea, diversitatea și inovația
  • Formare specifică pieței și dezvoltare personală continuă
  • Oportunități de creștere în carieră;
  • Lideri cu experiență pentru a vă sprijini dezvoltarea profesională;
  • Mediu de lucru internațional;


Dacă acesta este rolul tău de vis, atunci ne-ar plăcea să auzim de la tine.


Suntem un angajator cu șanse egale și prețuim diversitatea în compania noastră. Nu facem discriminări în funcție de rasă, religie, culoare, origine națională, sex, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut de veteran sau statut de handicap.


Ne vom asigura că persoanelor cu dizabilități li se oferă acomodare rezonabilă pentru a participa la procesul de solicitare a unui loc de muncă sau la interviu, pentru a îndeplini funcții cruciale ale locului de muncă și pentru a primi alte beneficii și privilegii de angajare. Vă rugăm să ne contactați pentru a solicita cazare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Honeywell locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?