Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Te asteptam in echipa noastra
Descrierea generala a activitatii specialistului in aprovizionare in cadrul companiei noastre:
- Determina corectitudinea specificatiilor pentru bunurile si serviciile care vor fi achizitionate colaborand cu departamentele interne si furnizorii.
- Analizeaza ofertele de pret si propune beneficiarilor interni din cadrul companiei cele mai bune solutii.
- Negociaza condițiile comerciale cu furnizorii : prețurile, termenele delivrare si plata;
- Analizeaza si transmite comenzile de marfuri si servicii si/sau incheierea contracte cu furnizorii.
- Pastreaza evidenta confirmarilor, comenzilor si livrarilor pana cand marfurile sau serviciul a fost receptionate la punctul nostru de lucru.
- Urmareste pe tot fluxul de aprovizionare respectarea conditiile de calitate, cantitate, termenele convenite si valoarea produselor comandate
Despre candidat:
- Studii medii sau superioare , profilul tehnic sau economic constituie avantaj;
- Cunostinte operare PC (Excel, Word, Internet);
- Persoana cu initiativa, capabila sa lucreze atat independent cat si in echipa;
- Persoana ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelente de comunicare;
- Experienta in domeniul achizitii/aprovizionare reprezinta un avantaj.
DESCRIEREA COMPANIEI:
Suntem o societate de constructii cu vechime de 10 ani in piata, cu capital romanesc 100%.
Dorim sa atragem in echipa noastra persoane dinamice ce isi doresc sa lucreze intr-un mediu sanatos unde respectam valorile si promisiunile.
Te invitam sa parcurgem impreuna acest drum de asumare a provocarilor si responsabilitatilor pentru a mentine si intari pozitia de partener de incredere al beneficiarilor nostri.
PACHETUL SALARIAL INCLUDE:
- Salariu motivant.
- Beneficii extra salariale
- Carte de munca cu confirmarea lunara achitarii tuturor taxelor si impozitelor aferente venitului salarial.
- Mediu de lucru placut
- Posibilitatea de pregatire si dezvoltare profesionala.
Asteptam CV-ul tau.