Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CANDIDATUL IDEAL :
- Experienta minim 2 ani in procesele de negocieri si achizitii de marfa
- Prezinta un avantaj experienta in activitatea supermarketurilor
- Spirit antreprenorial , gândire analitică și orientată spre rezultat
- Bune abilitati de comunicare,organizare si planificare
- Cunostinte PC,MS OFFICE - Obligatoriu
- Permis de conducere
RESPONSABILITATI (sarcinile de serviciu):
-
- Gestionarea portofoliului de produse alocat si mentinerea relatiilor de afaceri cu furnizorii societatii;
- Aprovizioneaza prompt, cantitativ si calitativ depozitul propriu si reteaua de supermarketuri
- Raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii, realizeaza analize si comparatii
periodice asupra eficientei procesului logistic si de achizitii.
- Asigura mentinerea necesarului stocului de produse in functie de parametrii dati
- Negociaza cu furnizorii contractele de achizitii si cauta sa obtina conditii cat mai avantajoase de
calitate, pret, termeni si conditii de plata si livrare.
- Face analiza de piata si se informeaza in permanenta cu privire la noutatile care apar in industrie
- Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit;
BENEFICII :
- Pachet salarial motivant . Net de la 1000 eur plus sistem de bonusare
- Bonuri de masa;
- Mediu de lucru placut si dinamic;
DESPRE NOI :
- BEST MARKET este o retea de magazine de tip supermarket cu puncte de lucru atat in Bucuresti cat si in Dambovita .
- In prezent activam sub brandul BEST MARKET in 15 locatii .In Bucuresti suntem prezenti in 5 locatii si in Dambovita in 10 locatii .
- BEST MARKET vinde si online prin