Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Planifica, organizeaza si urmareste activitatile de achizitie, conform specificatiilor si detaliilor referitoare la produsele necesare a fi achizitionate, analizeaza si compara oferte, selecteaza furnizorii, gestioneaza negocierile, defineste conditiile contractuale.
Dezvolta si implementeaza strategii de optimizare a costurilor in colaborare cu departamentele responsabile si furnizorii agreati.
Adapteaza politicile departamentului, sistemelor, standardelor de calitate si procedurilor de achizitie astfel incat acestea sa fie in corespondenta cu strategia si viziunea companiei.
Cerinte:
- studii superioare;
- cunostinte temeinice de utilizare Word, Excel, Outlook;
- cunostinte de utilizare Priority, Winarhi - constituie avantaj;
- bune abilitati de analiza si planificare;
- capacitate de analiza baza de date;
- abilitati dezvoltate de comunicare si negociere, de argumentare si persuasiune;
- capacitatea de sesizare si rezolvare a problemelor ce apar in desfasurarea proceselor logistice;
- capacitatea de administrare a bugetului;
- abilitatea de a comunica cu personalul;
- capacitatea de coordonare a activitatii de logistica;
- seriozitate, responsabilitate si implicare;
- orientare catre gasirea de solutii si atingerea obiectivelor;
Responsabilitati:
- analizeaza, mentine si dezvolta baza de date cu furnizorii, identifica furnizori noi;
- analizeaza evolutia stocului pe categorii de produse;
- analizarea si gestionarea eficienta a stocurilor;
- verifica permanent stocurile si incearca valorificarea lor;
- prospecteaza piata in vederea unor oferte avantajoase;
- negociaza cu furnizorii conditiile comerciale (preturi de achizitii/ termene de plata/ promotii) si incheie contracte cu furnizorii;
- urmareste derularea contractelor;
- corespondeaza cu furnizorii, negociaza preturi si conditii de livrare, urmareste termene de livrare;
- intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare;
- asigura ritmicitatea aprovizionarii;
- intocmeste documentele necesare lansarii in executie a contractelor de vanzare;
- intocmeste si analizeaza cereri de oferta;
- elaborarea si implementarea politicilor, procedurilor si instrumentelor de lucru necesare gestionarii activitatii de aprovizionare-livrare la nivel de companie.
Oferta:
- mediu de lucru dinamic si echipa competitiva;
- pachet salarial motivant corelat cu atingerea obiectivelor;
- formare profesională de specialitate (despre produsele si serviciile companiei);
- calculator;
- telefon.
Te asteptam in echipa AVINCI!