CANDIDATUL IDEAL:
• Diploma de liceu/scoala profesionala;
• Permis de conducere categ. B;
• Cunostinte minime in domeniul cerealelor si plantelor tehnice, parametrii de calitate, conditii de depozitare, manipulare, transport, etc.;
• Receptivitate si insusire a cunostintelor noi;
• Cunostinte de operare PC si Excel;
• Persoana disciplinata, responsabila cu capacitate de anticipare;
• Atent la detalii, implicat si eficient in executarea sarcinilor;
• Atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor, atasament fata de companie, orientat catre rezultat cu respectarea dispozitiilor si a limitarilor impuse;
• Disponibiltate pentru program prelungit, flexibil;
• Limba maghiara constituie avantaj;
RESPONSABILITATI:
• Poziția presupune muncă de birou, cu sarcini administrative diverse, precum și deplasari frecvente la furnizorii locali pentru îndeplinirea sarcinilor de lucru;
• Contracteaza furnizorii locali in vederea achizitiei de cereale (ex. orz, grau, porumb) si se asigura de livrarea acestora, conform planului de achizitii al companiei;
• Menținerea relației cu furnizorii actuali și identificarea de noi furnizori pentru achizitia de cereale;
• Se asigura de cresterea portofoliului de furnizori prin dezvoltarea relatiilor comerciale cu producatorii locali de cereale;
• Urmareste permanent evolutia productiei de cereale si a pretului acestora la producatori;
• Selecteaza, negociaza si contracteaza achizitia de alte materii prime la pretul si parametrii optimi de calitate, in functie de necesarul companiei si disponibilitatea de achizitie;
• Identificarea de noi produse si introducerea acestora in portofoliul companiei;
• Identificarea de oportunitati de crestere a achizitiilor de cereale;
• Sarcini administrative constand in aprovizionarea cu materiale pentru sediu si punctele de lucru, gestionarea corespondentei, relatia cu bancile, etc.;