Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atribuţii generale:
Analiza, organizarea, proiectarea, implementarea şi controlul activităţii de procurement pentru gama de produse/ servicii alocate
Elaborarea planului lunar de procurement pe baza necesarului de materii prime şi materiale de la departamentul logistică/ planificarea producţiei
Gestiunea bazelor de date privind furnizorii de produse/ servicii – identificarea furnizorilor, analiza şi evaluarea acestora, solicitarea şi negocierea ofertelor, semnarea şi derularea contractelor cu furnizorii
Analiza serviciilor oferite de furnizori din punct de vedere calitate, preţ şi condiţii financiare
Gestionarea activităţii de transport materii prime şi materiale pentru furnizorii aflaţi ȋn gestiune
Intocmirea formalităţilor vamale
Gestiunea stocurilor
Cerinţe:
studii superioare, preferabil ȋn domeniul tehnic
experienţa în domeniu constituie avantaj
o buna stapanire a Microsoft Excel
cunoaşterea limbii engleze
cunoaşterea limbii ruse/germane constituie avantaj
rezistenţă la stres şi disponibilitate
excelentă capacitate de organizare, comunicare şi negociere
corectitudine, seriozitate, atitudine principială, spirit practic