Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Atribuţii generale:

Analiza, organizarea, proiectarea, implementarea şi controlul activităţii de procurement pentru gama de produse/ servicii alocate

Elaborarea planului lunar de procurement pe baza necesarului de materii prime şi materiale de la departamentul logistică/ planificarea producţiei

Gestiunea bazelor de date privind furnizorii de produse/ servicii – identificarea furnizorilor, analiza şi evaluarea acestora, solicitarea şi negocierea ofertelor, semnarea şi derularea contractelor cu furnizorii

Analiza serviciilor oferite de furnizori din punct de vedere calitate, preţ şi condiţii financiare

Gestionarea activităţii de transport materii prime şi materiale pentru furnizorii aflaţi ȋn gestiune

Intocmirea formalităţilor vamale

Gestiunea stocurilor

Cerinţe:

studii superioare, preferabil ȋn domeniul tehnic

experienţa în domeniu constituie avantaj

o buna stapanire a Microsoft Excel

cunoaşterea limbii engleze

cunoaşterea limbii ruse/germane constituie avantaj

rezistenţă la stres şi disponibilitate

excelentă capacitate de organizare, comunicare şi negociere

corectitudine, seriozitate, atitudine principială, spirit practic

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Romcab S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Romcab S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Romcab S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?