Active IT Sourcing Specialist (HR)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Pentru unul dintre clienții noștri, una dintre cele mai importante companii integrate de IT și Telecomunicații din lume, căutăm în prezent un Specialist Active IT Sourcing în România.



Specialistul Active IT Sourcing va fi responsabil pentru aprovizionarea profesioniștilor, cu accent pe funcțiile IT.



Responsabilitati principale:


  • Sunteți responsabil pentru aprovizionarea cu profesioniști cu accent pe funcțiile IT;
  • Preluați cercetarea, identificați potențiali candidați în rețelele de afaceri și cariere și întreprindeți abordarea vizată, precum și efectuarea interviurilor telefonice;
  • Sunteți partener cu echipele de angajare pentru a construi abordări eficiente de aprovizionare, evaluare și închidere, cu abilitatea de a gestiona așteptările clienților/partenerului;
  • Sunteți capabil să înțelegeți cum să recrutați candidați pasivi și să aveți mentalitatea de a „profila oamenii și de a evalua chimia candidaților pentru a se potrivi și de a înțelege motivația acestora;
  • Solid în rețelele de social media și rețelele de afaceri pentru localizarea și atragerea potențialilor candidați;
  • Sunteți responsabil pentru căutarea și abordarea candidaților activă și orientată către grupul țintă, folosind grupul nostru de candidați și, după cum este necesar, forumurile de locuri de muncă și rețelele sociale;
  • Veți conduce primele interviuri telefonice cu candidații interesați și veți ajuta specialiștii noștri pe parcursul procesului de recrutare ca persoană de contact competentă;
  • Sunteți responsabil pentru managementul aplicanților și construiți o rețea de candidați pentru a fi cu ochii pe piața solicitanților;
  • Identificați și utilizați noi canale și surse de aprovizionare pentru identificarea cu succes a potențialilor candidați;
  • Vă place căutarea tendințelor și identificarea de noi metode și canale Active Sourcing;
  • Dezvoltați strategii de căutare pentru a identifica profesioniști IT potriviți;
  • Managementul relațiilor cu talentele și contribuția activă la dezvoltarea fondului de talente;
  • Construiește o rețea de talente și rămâi în contact cu candidați dornici latenți.


Candidatul ideal:


  • Experienta profesionala in aprovizionare in domeniul IT. Cunoștințe în recrutarea ciclului complet reprezintă un plus;
  • Experiență în construirea și utilizarea unei varietăți de planuri și instrumente de aprovizionare (de exemplu, LinkedIn, Xing, job boards etc.), inclusiv cercetare pe internet;
  • Experiență cu diferite strategii și tehnici de căutare;
  • Concentrare puternică pe client și angajament pentru îmbunătățirea continuă; capacitatea de a crea în mod proactiv o rețea și de a stabili relații de lucru eficiente, trebuie să urmărească eforturi conștiente de limitare a costurilor în recrutare, să caute continuu noi opțiuni de aprovizionare și să dezvolte abordări creative pentru a oferi candidați clienților;
  • Vă place cercetarea și schimbul de candidați prin internet, baze de date și telefon, selectarea candidaților, precum și experiența în adresarea directă și efectuarea de interviuri telefonice structurate;
  • Vedeți persoana din spatele profilului și puteți aborda oamenii individual;
  • Abilități puternice de comunicare;
  • Experiență în gestionarea și prioritizarea căutărilor multiple și a relațiilor cu clienții;
  • Autosuficient și capabil să lucreze din proprie inițiativă;
  • Funcționează cu un nivel ridicat de integritate, diplomație, tact și profesionalism;
  • Prin stilul dvs. de lucru structurat și orientat spre soluții, promovați subiectele;
  • Cunoștințe excelente de limba engleză scris și vorbit;


Pachet de beneficii:


  • Tichete de masa 15 RON/bilet;
  • abonament medical Regina Maria;
  • Bonus anual împărțit în 2 componente: o componentă fixă ​​și o componentă variabilă;
  • Bonus fix: 5% din salariul anual. Se acordă în decembrie, indiferent de performanță;
  • Bonus variabil: evaluarea performantelor in martie, bonusul se acorda in aprilie;
  • Premii anuale pentru performanță extraordinară;
  • Sistem de creștere a numărului de zile de concediu anual în funcție de vechimea în companie;
  • Zi liberă pentru ziua de naștere + bonus de 105 RON net;
  • Bugetul platformei de beneficii: 400 RON lunar;
  • 7 card, Bookster;
  • Lucru de la distanță.


Doar candidații eligibili vor fi contactați în maximum 3 săptămâni. Toate informațiile vor fi tratate ca fiind strict confidențiale.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la HRS Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la HRS Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are HRS Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?