Moderare/Relevanță a reclamelor (etichetare) - Asociat de proces
Suedeză – On Site București
Căutăm un asociat pentru operațiuni publicitare pentru a gestiona procesul de asigurare a calității publicității pentru anunțurile sponsorizate. Sponsored Ads este o platformă de publicitate cu plată-pe-clic cu autoservire, care le permite vânzătorilor și vânzătorilor să obțină vizibilitate și mai mult trafic de clienți către produsele lor. Asociatul va fi responsabil pentru: 1/ moderarea reclamelor publicitare, 2/ moderarea paginii magazinelor, 3/ examinarea relevanței limbii.
Responsabilitati:
• Examinarea unei cozi de campanii publicitare și pagini de destinație trimise de agenți de publicitate (mărci) pentru a fi verificate și aprobate sau respinse pe baza politicii publicitare 24/7.
• Examinarea unei cozi de pagini de magazine trimise de agenți de publicitate (mărci) pentru a fi verificate și aprobate sau respinse pe baza politicii Magazinelor 24/7.
• Verificarea relevanței limbii și actualizarea pentru învățarea automată.
• Răspunsul la întrebările legate de operațiunile de mai sus din partea părților interesate interne.
• Câteva exemple de sarcini efectuate de un agent de moderare și relevanță a anunțurilor (etichetare) sunt enumerate mai jos:
• Moderare reclamă
1. Revizuirea advertiserilor de pe Internet
A. Examinați anunțurile pentru calitatea conținutului pe baza Regulilor privind conținutul.
b. Verificați cu atenție conținutul publicitar cu calitate și acuratețe.
c. Aprobați sau respingeți trimiterile de anunțuri noi și modificate pe baza regulilor politicii.
2. Menținerea actualizărilor și documentației și monitorizarea fluxului de lucru
A. Creșterea întrebărilor/problemelor din partea echipei cu privire la proces și actualizarea în cascadă a echipei
• Relevanță (etichetare)
Acest flux de lucru generează judecăți umane. Relevanța produsului afișat este evaluată în funcție de contextul de utilizare al clientului – Interogare de căutare sau Pagina de detalii. Agenții măsoară și raportează valorile de relevanță pentru fiecare plasare a anunțului. Judecățile umane sunt folosite pentru metricile de bază și antrenamentul modelului ML. Acest proces adaugă valoare făcând ca produsul sponsorizat să apară pe pagina de detalii care este adecvat/relevant pentru interesul clientului.
Calificări minime:
• Absolvent
• Familiarizat cu publicitatea digitală sau orice altă afacere online.
• Atenție la detalii.
• Fii curios și fii o atitudine proactivă.
• Împreună cu concentrarea către client/advertiser.
• Confortabil să se ocupe de munca de rutină rapid și la un standard ridicat.
• Abilități excelente de comunicare și mod de cooperare.
• Cunoștințe de bază PC (Microsoft Excel, Word, PowerPoint)
• Nivel de limba maternă/aproape nativă
Calificări preferate:
• Masterat
Ce putem oferi?
• Salariu atractiv;
• Oferte de muncă stabile - contract de muncă
• Lucrați într-un mediu multicultural și divers cu angajați din peste 30 de țări
• Genpact sprijină traininguri profesionale și oportunități mari de dezvoltare a carierei
• Acces gratuit la platforma noastră de învățare premiată
• Beneficii precum tichete de masă, servicii medicale, asigurări, zile suplimentare de vacanță sau reduceri pentru parteneri
Genpact este un angajator cu șanse egale și ia în considerare candidații pentru toate pozițiile, indiferent de rasă, culoare, religie sau convingeri, sex, vârstă, origine națională, statut de cetățenie, stare civilă, statut militar/veteran, informații genetice, orientare sexuală, identitate de gen, handicap fizic sau psihic sau orice altă caracteristică protejată de legile aplicabile. Genpact se angajează să creeze un mediu de lucru dinamic, care prețuiește diversitatea și incluziunea, respectul și integritatea, concentrarea către clienți și inovația. Pentru mai multe informații, vizitați www.genpact.com. Urmărește-ne pe Twitter, Facebook, LinkedIn și YouTube.