Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATI:
- Intocmirea proformelor, avizelor si facturilor catre clienti;
- Informatizarea comenzilor in sistem dupa acceptul accestora din partea clientilor
- Monitorizarea comenzilor introduse in sistem;
- Introducerea comenzilor de accesorii atat de stoc cat si pentru clienti;
- Mentinerea relatiei cu clientii;
- Mentinerea relatiei cu delatiile in vederea pregatirii coletelor necesare acestora (AWB-uri);
CERINTE
- Studii superioare
- Cunostinte de limba SPANIOLA (obligatoriu),
- Foarte bune abilități de operare PC, Office, Internet;
- Experienta in domeniul administrativ/ contabilitate reprezinta un avantaj
- Persoana dinamica si obisnuita sa lucreze in conditii de stres,
- Persoana serioasa, bine organizata, cu spirit de initiativa;
- Atentie riguroasa la detalii si capacitatea de a realiza mai multe sarcini concomitent.
SE OFERA
- Posibilitatea de a face parte dintr-un proiect pe termen lung al unei firme cu peste 2800 de angajati si o cifra de afaceri anuala de 554 milioane de euro
- Salariu de 4000 net lunar + tichete de masa
- Transport cu microbuzul de la statia de metro Pacii