Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CALIFICARI NECESARE:
- absolvent al unei forme de invatamant superioare;
- inteligenta (gandire logica, memorie);
- corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
- sincer, dispus la colaborare;
- cunostinte bune operare PC MSOffice – WORD, EXCEL, navigare internet;
- limba engleza scris / vorbit;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- capacitate de a respecta termene limita;
- atentie catre detalii;
- placere si abilitate de a invata lucruri noi;
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate.
ACTIVITATE DE BAZA:
- Asigurarea suportului administrativ pentru desfasurarea activitatii societatii.
ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI:
- se conformeaza procedurilor interne ale firmei si respecta regulamentul de ordine interioara.
- actualizarea bazei de date documente
- aprovizionarea necesarului firmei, asigurarea conditiilor de munca potrivite.
- asigurarea evidentei consumabilelor si a stocurilor de rezerva;
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- pastrarea legaturii cu furnizorii de servicii (papetarie, curierat rapid, agentia de turism, tipografie etc.)
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- printare / scanare documente, tehnoredactarea de documente necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- realizarea de etichete, flyere, cataloage, prezentari pentru produsele firmei.
- realizarea de materiale, documente, prezentari necesare in activitatea de promovare a firmei;
- rezervari hotel (relatia cu agentia de turism), etc.
- traducerea de documente din engleza in romana si invers
- se ocpua de aspectele legate de infrastructura in cee ace priveste personalul (masini de serviciu, PC, telefoane mobile, etc)
- Integistreaza perioadele de prezenta sau absenta ( concedii, boala, etc).
- Managementul bazei de date a produselor/ intocmirea documentatiei pentru produse pe baza documentatiei puse la dispozitie de catre furnizori, utilizare software specific (fise de Securitate, fise Anexa nr. 1 la Contractul Individual de Munca Fisa Postului tehnice, certificate de analiza, etichete).
Legat de disciplina muncii, raspunde de:
- realizarea calitativa si in termen a lucrarilor;
- de exactitatea datelor furnizate;
- imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate;
- pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma;
- utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei;
- respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei;
- se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma;
- respecta obligatiile SSM si SU (anexa).
RESPONSIBILITATI SUPLIMENTARE:
Titularului de post ii pot fi atribuite si alte responsabilitati pentru buna functionare a companiei.