Administrativ officer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CALIFICARI NECESARE:

  • absolvent al unei forme de invatamant superioare;
  • inteligenta (gandire logica, memorie);
  • corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
  • sincer, dispus la colaborare;
  • cunostinte bune operare PC MSOffice – WORD, EXCEL, navigare internet;
  • limba engleza scris / vorbit;
  • capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
  • capacitate de a respecta termene limita;
  • atentie catre detalii;
  • placere si abilitate de a invata lucruri noi;
  • responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate.

ACTIVITATE DE BAZA:

  • Asigurarea suportului administrativ pentru desfasurarea activitatii societatii.

ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI: 

  • se conformeaza procedurilor interne ale firmei si respecta regulamentul de ordine interioara.
  • actualizarea bazei de date documente
  • aprovizionarea necesarului firmei, asigurarea conditiilor de munca potrivite.
  • asigurarea evidentei consumabilelor si a stocurilor de rezerva;
  • asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
  • asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
  • asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
  • elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
  • indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
  • pastrarea legaturii cu furnizorii de servicii (papetarie, curierat rapid, agentia de turism, tipografie etc.)
  • preluarea si directionarea apelurilor telefonice
  • preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
  • primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
  • printare / scanare documente, tehnoredactarea de documente necesara desfasurarii activitatii zilnice;
  • realizarea de etichete, flyere, cataloage, prezentari pentru produsele firmei.
  • realizarea de materiale, documente, prezentari necesare in activitatea de promovare a firmei;
  • rezervari hotel (relatia cu agentia de turism), etc.
  • traducerea de documente din engleza in romana si invers
  • se ocpua de aspectele legate de infrastructura in cee ace priveste personalul (masini de serviciu, PC, telefoane mobile, etc)
  • Integistreaza perioadele de prezenta sau absenta ( concedii, boala, etc).
  • Managementul bazei de date a produselor/ intocmirea documentatiei pentru produse pe baza documentatiei puse la dispozitie de catre furnizori, utilizare software specific (fise de Securitate, fise Anexa nr. 1 la Contractul Individual de Munca Fisa Postului tehnice, certificate de analiza, etichete).

Legat de disciplina muncii, raspunde de: 

  • realizarea calitativa si in termen a lucrarilor;
  • de exactitatea datelor furnizate;
  • imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate;
  • pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma;
  • utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei;
  • respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei;
  • se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma;
  • respecta obligatiile SSM si SU (anexa).

RESPONSIBILITATI SUPLIMENTARE:

Titularului de post ii pot fi atribuite si alte responsabilitati pentru buna functionare a companiei.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la INTERALLIS CHEMICALS SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la INTERALLIS CHEMICALS SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are INTERALLIS CHEMICALS SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?