Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Experienta de minim 1 an pe un post similar ori in departamentul administrativ;
- Foarte bune abilitati operare PC (Microsoft Office);
- Experienta in intocmirea de prezentari PowerPoint;
- Limba engleza nivel avansat este considerata un avantaj;
- Persoana sociabila, comunicativa, proactiva, ordonata, organizata, punctuala, serioasa si responsabila;
- Capacitate de planificare si prioritizare;
- Atentie distributiva, invatare rapida, auto-motivare;
- Capacitatea de implicare in mai multe proiecte simultan.
Responsabilitati:
- Mentine legatura cu diversi furnizori specifici (papetarie, protocol, curierat, curatenie, utilitati etc) in vederea rezolvarii prompte a problemelor aparute in agentii si sediu central;
- Mentine legatura cu institutiile statului pentru eliberarea diverselor documente necesare obtinerii de autorizatii, garantii etc;
- Actualizeaza si verifica situatia contractelor cu furnizorii de prestari servicii;
- Mentine legatura cu furnizorii in vederea remedierii problemelor aparute si se asigura de rezolvarea acestora;
- Asigura suport colegilor din agentii, departamentului si partenerilor ori de cate ori este nevoie si ii ajuta in procesul de vanzare;
- Face raportari periodice colegilor din grup si intretine baza de date;
- Administreaza conturile interne si emite documentele pe care le gestioneaza in aplicatia interna;
- Participa si ajuta la organizarea evenimentelor/targurilor de turism de catre companie;
- Tine evidenta facturilor diverse si le solicita la plata;
- Intocmeste prezentari atunci cand este solicitat.