Administrative & Sales Support Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • Experienta de minim 1 an pe un post similar ori in departamentul administrativ;
  • Foarte bune abilitati operare PC (Microsoft Office);
  • Experienta in intocmirea de prezentari PowerPoint;
  • Limba engleza nivel avansat este considerata un avantaj;
  • Persoana sociabila, comunicativa, proactiva, ordonata, organizata, punctuala, serioasa si responsabila;
  • Capacitate de planificare si prioritizare;
  • Atentie distributiva, invatare rapida, auto-motivare;
  • Capacitatea de implicare in mai multe proiecte simultan.

Responsabilitati:

  • Mentine legatura cu diversi furnizori specifici (papetarie, protocol, curierat, curatenie, utilitati etc) in vederea rezolvarii prompte a problemelor aparute in agentii si sediu central;
  • Mentine legatura cu institutiile statului pentru eliberarea diverselor documente necesare obtinerii de autorizatii, garantii etc;
  • Actualizeaza si verifica situatia contractelor cu furnizorii de prestari servicii;
  • Mentine legatura cu furnizorii in vederea remedierii problemelor aparute si se asigura de rezolvarea acestora;
  • Asigura suport colegilor din agentii, departamentului si partenerilor ori de cate ori este nevoie si ii ajuta in procesul de vanzare;
  • Face raportari periodice colegilor din grup si intretine baza de date;
  • Administreaza conturile interne si emite documentele pe care le gestioneaza in aplicatia interna;
  • Participa si ajuta la organizarea evenimentelor/targurilor de turism de catre companie;
  • Tine evidenta facturilor diverse si le solicita la plata;
  • Intocmeste prezentari atunci cand este solicitat.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TRAVEL BRANDS S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TRAVEL BRANDS S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TRAVEL BRANDS S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?