Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pârgaru, Soare și Asociații - societate civilă profesională de avocați, recrutează Administrative Assistant.
Te vei alătura unei echipe tinere și dinamice pornită la drum cu foarte mult entuziasm și pasiune pentru profesie. Dezvoltarea rapidă a echipei într-o piață încă în expansiune va fi un factor important și în dezvoltarea ta profesională.
Vrem de la tine să ai:
- Studii superioare finalizate (exclusiv studii juridice);
- Cunoștințe bune de operare PC (Ms. Office: Outlook, Word, Excel, Power Point), navigare internet;
- O bună comunicare verbală și în scris în limba engleză;
- Capacitate de concentrare pentru realizarea mai multor sarcini în același timp;
- Capacitate de a respecta termenele limită;
- Atenție către detalii;
- Dorința de a învăța lucruri noi;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine, confidențialitate și seriozitate;
- Capacitate de integrare și bună relaționare cu colectivul;
- Experiența într-o poziție similara este un avantaj.
În principal, vei avea următoarele responsabilități:
- Preluarea/direcționarea apelurilor telefonice și primirea/trimiterea faxurilor;
- Trimiterea/primirea/înregistrarea corespondenței;
- Asistarea în organizarea ședințelor, conferințelor și evenimentelor sub îndrumarea coordonatorilor;
- Întâmpinarea clienților și acomodarea acestora;
- Rezervarea sălilor de întâlnire și asigurarea protocolului;
- Gestionarea bibliotecii societății;
- Gestionarea arhivei și a registrelor societății;
- Producerea și modificarea documentelor în format electronic și pe suport de hârtie în conformitate cu solicitările primite și cu standardele interne;
- Asigurarea activității de scanare, tipărire, fotocopiere;
- Întocmirea și actualizarea inventarului cu obiectele și materialele din cadrul sediului firmei;
- Gestionarea relației cu firma de curățenie;
- Menținerea stocului cu produse de birotică, protocol și alte consumabile;
- Menținerea relației cu furnizorii societății;
- Promovarea acțiunilor de reducere a amprentei de carbon a societății;
- Menținerea confidențialității tuturor informațiilor referitoare la organizație;
- Implicarea, în funcție de abilități, în platformele de Social Media unde societatea este prezentă;
- Activități ocazionale, conform cerințelor coordonatorilor direcți sau ale colaboratorilor, în limita competențelor.
Oferim:
- Contract individual de muncă pe o perioadă nedeterminată, pentru un loc de muncă „full time”;
- Cursuri de formare profesională;
- Remunerație satisfăcătoare;
- Birou propriu;
- Sprijin permanent din partea societății și a membrilor acesteia.
Anunțul este valabil pentru București.
Ne rezervăm dreptul de a contacta doar persoanele care îndeplinesc cele mai multe din cerințele anunțului.
Informațiile personale vor fi prelucrate în conformitate cu politica societății și doar în scopul prezentului anunț.