Administrative Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ce vei face:

Vei administra contractele cu furnizorii din aria de competenta
Te vei asigura de administrarea corespunzatoare a spatiilor inchiriate si de activitatea de aprovizionare cu articole de papetarie, birotica, consumabile specifice, produse de protocol, echipamente, etc.
Vei administra si monitoriza activitatea de arhivare fizica si electronica
Vei administra contractele cu companii specializate in activitati de posta, produse de birotica, consumabile, etc.
Contribui la elaborarea si actualizeaza politicile si procedurile specifice de lucru specifice de lucru activitatii desfasurate
Verifici facturile din aria de activitate
Menti baza de date a furnizorilor existenti
Participi la proiectele de deschidere/relocare/inchidere/renovare a locatiilor companiei
Monitorizezi din punct de vedere constructiv si tehnic starea locatiilor companiei si echipamentelor; anunta si urmareste solutionarea problemelor de catre firma contractate
Monitorezi flota auto – programari service, mentinerea documentelor si politelor de asigurari, foi de parcurs, etc.
Efectuezi deplasari ocazionale in agentii
Oferi suport in relatia cu autoritatiile si furnizorii companiei

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CreditAmanet pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CreditAmanet pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CreditAmanet locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?