Administrative Specialist with French

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul postului

Efectuează activități de analiză pentru definirea specificațiilor tehnice necesare ale sistemului informatic care satisfac nevoile de configurare ale clientului.

Implementează oferta administrativă urmând proceduri și politici.

Colaborează zilnic cu Directorul de Cont și Consultantul de Setare Salarizare din Elveția, Specialistul Salarizare din Tunis, clientul prin instrumentul de ticketing și terțe părți.

Responsabilitati

Efectueaza activitati de analiza pentru definirea specificatiilor tehnice necesare ale sistemului informatic care raspund nevoilor de configurare ale clientului.

Coordoneaza serviciile prin implementarea ofertei, procedurilor si politicilor administrative, monitorizeaza sarcinile administrative conform contractului, asista si indruma clientii in aplicarea procedurilor si politicilor administrative cerute de institutiile juridice, mentine nivelul serviciilor prestate pana in prezent.

În acest sens, el/ea trebuie să efectueze următoarele acțiuni:
  • Initierea primului contact cu clientul dupa contractarea serviciului
  • Transmiterea și explicarea către client a scopului procurii
  • Colectarea tuturor informațiilor utile necesare pentru configurarea opțiunii administrative precum: politici, terți, reguli, specificități
  • Analizarea, stabilirea, testarea, redactarea răspunsurilor clienților prin intermediul Front office-ului și părților interesate ale clienților
  • Organizarea acceselor și formularelor online (dacă este necesar)
  • Prezentarea fluxului de lucru al procesului nostru administrativ
  • Prezentarea organizației ADP
  • A fi capabil să explice și să ghideze clientul cu privire la dezavantajele procesului de administrare dacă nu este clar în acest moment al procesului
  • Asistarea și îndrumarea clienților în aplicarea procedurilor și politicilor administrative, conform cerințelor instituțiilor juridice
  • Ajutor la rezolvarea problemelor de acces online; identificarea problemelor și găsirea mereu de soluții; urmărirea biletelor deschise cu terți
  • Menținerea documentației pentru clienții existenți cu date lipsă
  • Oferirea celui mai bun nivel de asistență clienților
  • Mentinerea, dezvoltarea si optimizarea procedurilor standard de operare
  • Menținerea echipei front office actualizată săptămânal
Rapoarte și valori de performanță
  • Livrarea la timp a clienților alocați, sarcinilor
  • Rapoarte de control al calitatii
Instruire
  • Legislația elvețiană
  • SALVI, DECIDIUM, FLEXIFORM, SOP ANEXA
  • E-LEARNING PE INSTRUMENTE DE COMUNICARE ADP (SPM, TRANSFER BOX, SIEBEL, MEDALIA, WEBEX)
Cerințe de cunoștințe și abilități
  • O înțelegere a comerțului, afacerii și organizației clientului (administrarea afacerilor și resurse umane)
  • Proactivă
  • Management de proiect
  • Managementul timpului (trei vârfuri într-un an)
  • Abilitati interpersonale bune
  • Bune abilități de comunicare orală și scrisă (engleză -- nivel minim B2, franceză B2)
  • Abilitati analitice si capacitate de a rezuma
  • Organizat
  • Riguros
  • Jucător în echipă
  • Dinamic și receptiv
Explorați pagina noastră COVID-19 https://jobs.adp.com/covid19/ pentru a înțelege cum abordează ADP siguranța, călătoriile, procesul de interviu de angajare și multe altele.

Diversitate, echitate, incluziune și șanse egale de angajare la ADP:ADP afirmă că inegalitatea este dăunătoare pentru asociații noștri, clienții noștri și comunitățile pe care le deservim. Scopul nostru este de a avea un impact asupra schimbării de durată prin acțiunile noastre. Împreună, ne unim pentru egalitate și echitate. ADP se angajează să asigure șanse egale de angajare, indiferent de orice caracteristică protejată, inclusiv rasă, culoare, informații genetice, credință, origine națională, religie, sex, orientare afectivă sau sexuală, identitate sau expresie de gen, statut de străin legal, ascendență, vârstă, stare civilă , sau statutul de veteran protejat și nu va discrimina pe nimeni pe baza unui handicap. Susținem un loc de muncă incluziv, în care asociații excelează pe baza meritelor personale, calificărilor, experienței, abilităților și performanței la locul de muncă.

Etica la ADP:ADP are o istorie lungă și mândră de a desfășura afaceri cu cele mai înalte standarde etice și de respectarea deplină a tuturor legilor aplicabile. De asemenea, ne așteptăm ca oamenii noștri să ne susțină valorile cu cel mai înalt nivel de integritate și să se comporte într-o manieră care încurajează un loc de muncă onest și respectuos. Faceți clic pe https://jobs.adp.com/life-at-adp/ pentru a afla mai multe despre cultura ADP și setul nostru complet de valori.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ADP pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ADP pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ADP locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?