Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Administrator Aplicatii
Cerinte tehnice/Experienta:
-
Studii superioare finalizate sau an terminal - profil IT&C sau experienta similara minim 2 ani;
-
Cunostinte solide: scripting TSQL, Microsoft SQL Server Reporting Services (SSRS);
-
Bune cunostinte utilizare sisteme de operare Windows (XP/VistaServer 2008 R2/Server 2012/Server 2016);
-
Notiuni de baza MS Office;
-
Experienta in lucrul cu baze de date, proceduri stocate, optimizare interogari;
-
Gandire analitica, abilitatea de a lucra in echipa, capacitate de a intelege fluxurile de business, lucru eficient intr-un mediu dinamic, eficienta in comunicarea scrisa/verbala;
-
Comunicativ, responsabil, organizat in respectarea termenelor;
Reprezinta un avantaj urmatoarele:
-
Cunostinte de: BI, Datawarehouse;
-
Notiuni de baza SO server.
Responsabilitati:
-
Analizeaza cerintele beneficiarului;
-
Configureaza fluxul de procesare conform specificatiilor;
-
Gestioneaza nomenclatoarele stabilite in urma analizei;
-
Administrarea fluxului de arhivare fizica si conversie electronica;
-
Monitorizeaza fluxul de procesare;
-
Interogari pe baze de date folosind T-SQL;
-
Import/export date pe baze de date MS SQL Server;
-
Evalueaza noile versiuni ale aplicatiilor si utilitarelor pentru a se asigura ca sunt folosite produsele cele mai potrivite;
-
Instaleaza noi versiuni ale aplicatiilor si alte utilitare care acceseaza bazele de date;
-
Elaboreaza specificatii functionale pentru aplicatii/servicii necesare fluxului de conversie;
-
Isi insuseste foarte bine specificatiile agreate cu beneficiarul, astfel incat sa poata elabora metodologia de administrare a solutiei pentru proiectele alocate;
-
Configureaza fluxul de conversie pentru proiectele alocate;
-
Folosind aplicatiile din dotare monitorizeaza intregul flux de procesare a documentelor (scanare, servicii, baze de date, storage);
-
Acorda suport tehnic compartimentelor de productie;
-
Realizeaza scripturile necesare pentru elaborarea diverselor raportari;
-
Isi actualizeaza permanent cunostintele necesare desfasurarii activitatii.
Despre Star Storage
STAR STORAGE este unul dintre cei mai puternici furnizori de soluții de stocare, arhivare și management al informațiilor pentru organizaţii publice şi private din România.
Cu19 ani experiență şi un portofoliu de peste 500 de clienţi în industrii ca financiar-bancar, telecom, producţie, utilităţi sau administrație publică, compania joacă un rol cheie în transformarea digitală a organizaţiilor de orice dimensiune.
Lider în furnizarea de conţinut digital, tehnologii mobile şi soluţii de cloud computing, STAR STORAGE are clienţi pe4 continente în ţări ca USA, Germania, Spania, Italia, Suedia, Elveţia sau Africa de Sud.