Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            Ne-am bucura sa te alaturi echipei Bancii Transilvania si, pentru a te potrivi cu acest post, ne-ar placea sa:
- Ai diploma de absolvire a studiilor superioare în domeniul tehnologiei informaţiei sau Informatica Economica;
 
- Ai experienta pe partea de interogare a bazelor de date.
 
- Ai cunostinte de utilizare a sistemelor de operare Linux si Microsoft Windows;
 
- Doresti sa te dezvolti in domeniul administrarii aplicatiilor Bancii Transilvania;
 
- Ai dezvoltate abilitati excelente de comunicare, relationare si lucru in echipa;
 
- Te focusezi pe gasirea de solutii, indiferent de problemele care apar si ai abilitatea de a lucra sub presiune;
 
- Esti o persoana meticuloasa si perseverenta;
 
- Ai capacitatea de a învăța rapid noi tehnologii;
 
- Ai cunostinte avansate de limba engleza.
 
Fiind parte din echipa noastra, vei avea ocazia sa:
- Administrezi una dintre cele mai importante solutii din Banca Transilvania, solutia de arhivare electronica;
 
- Colaborezi cu reprezentantii liniilor de business pentru a identifica cerintele tehnice si de business referitoare la arhivarea electronica a documentelor si la setarea politicilor de retentie a documentelor electronice.
 
- Administrezi sistemele de test/productie si realizezi deployment-ul noilor versiuni ale aplicatiilor administrate;
 
- Te implici în implementarea noilor aplicații, in testarea acestora și identificarea erorilor;
 
- Colaborezi cu ceilalti colegi din echipa IT pentru dezvoltarea aplicatiilor in-house si mentenanta acestor aplicatii;
 
- Colaborezi cu dezvoltatorii de aplicatii in vederea asigurarii functionarii conform SLA-ului agreat.
 
- Colaborezi atât cu Helpdesk Level, cât și cu utilizatorii aplicațiilor pentru diagnosticarea și rezolvarea solicitărilor venite prin intermediul sistemului de ticketing sau e-mail.