Administrator Baze de Date

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Employment type: Permanent

Experience level: 2 - 3 years

Description

Sumar Rol - Responsabilitati si Cerinte
Misiune Pozitie

1. Dezvolta arhitectura bazelor de date ale companiei, inclusiv ale platformelor Business Intelligence si Data Warehousing;

2. Efectueaza administrarea si mentenanta bazelor de date ale companiei, asigurand conformitatea cu procedurile interne si normele legale in vigoare;

Sarcini si Responsabilitati - Specifice (1)

1. Proiecteaza si documenteaza arhitectura bazelor de date;

2. Asigura instalarea bazelor de date ale companiei;

3. Administreaza toate bazele de date ale companiei si asigura mentenanta acestora;

4. Implementeaza solutiile de backup pentru bazele de date. Defineste, elaboreaza si trimite spre aprobare procedurile referitoare la backup-urile bazelor de date;

5. intocmeste documentatia aferenta bazelor de date si de cea privitoare la modificari efectuate pe acestea;

6. Creeaza si administreaza utilizatorii bazelor de date;

7. Asigura gestionarea licentelor pentru bazele de date. Face propuneri de noi achizitii de licente pentru bazele de date. Asigura respectarea legii privind licentele bazelor de date;

8. Asigura suportul pentru implementarea unor aplicatii noi in companie;

9. Asigura aplicarea politicilor interne de securitate in bazele de date;

10. Asigura proiectarea platformelor Business Intelligence si Data Warehousing;

11. Creeaza schemele, tabelele, procedurile si drepturile de acces ale bazelor de date;

12. Analizeaza si sustine cerintele de capacitate si performanta;

13. Analizeaza, consolideaza si ajusteaza bazele de date pentru o eficienta optima;

Sarcini si Responsabilitati - Specifice (2)

14. Monitorizeaza disponibilitatea sistemelor si a platformelor;

15. Controleaza operatiile de backup, clustering, oglindire, replicare si reluare in caz de nereusita;

16. Restaureaza si recupereaza bazele de date alterate;

17. Instaleaza si testeaza upgradari si corectii;

18. Evalueaza si recomanda tehnologii noi privitoare la bazele de date;

19. Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.

20. Elaboreaza si transmite situatii si raportari (periodice si ocazionale), conform solicitarilor si normelor / procedurilor / regulamentelor / deciziilor (si altor asemenea) interne / de lucru (raspunzand de corectitudinea informatiilor furnizate), inclusiv vizand activitatea derulata.

Sarcini si Responsabilitati - Specifice (3)
Criterii de Evaluare

1. Criterii de evaluare a competentelor tehnico-profesionale:

Nivelul, respectiv calitatea competentelor tehnico-profesionale.

2. Criterii de evaluare a competentelor de baza si specifice:

Nivelul, respectiv calitatea competentelor de baza si specifice

3. Criterii de evaluare a performantei (de rezultat sau de sarcina), specifice activitatii:

a. Gradul de functionare in parametri optimi a bazelor de date;

b. Coerenta si calitatea arhitecturii bazelor de date proiectate;

c. Numarul incidentelor cauzate de probleme in functionarea bazelor de date;

d. Gradul de satisfactie al clientilor interni relativ la activitatea desfasurata;

Educatie - Nivel si Specializare
Studii superioare - obligatoriu în IT/ Calculatoare - obligatoriu
Specializare/ Certificari/ Calificari
Oracle Certified Professional
Experienta Relevanta
a. Pe un post similar - Minim 2 anib. Oracle Instance si Oracle Database, SQL, PL/ SQL, SQL Tuning, Linux, Oracle Real Application Cluster, DB Admin. MySQL, DWH config./ admin.;
Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul
Financiar/ Asigurari - Constituie avantaj
Competente (Profesionale si Soft)
Gandire Analitica - Nivel 3
Cunostinte de specialitate din domeniul de activitate
Agilitate - Nivel 3
Angajament organizational - Nivel 3
Managementul informatiei - Nivel 3
Orientare catre client - Nivel 3
Orientare colaborativa - Nivel 3
Livrare de rezultate - Nivel 3
IT: Administrare baze de date

Profile description

Educatie - Nivel si Specializare
Studii superioare - obligatoriu în IT/ Calculatoare - obligatoriu
Specializare/ Certificari/ Calificari
Oracle Certified Professional
Experienta Relevanta
a. Pe un post similar - Minim 2 anib. Oracle Instance si Oracle Database, SQL, PL/ SQL, SQL Tuning, Linux, Oracle Real Application Cluster, DB Admin. MySQL, DWH config./ admin.;
Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul
Financiar/ Asigurari - Constituie avantaj
Competente (Profesionale si Soft)
Gandire Analitica - Nivel 3
Cunostinte de specialitate din domeniul de activitate
Agilitate - Nivel 3
Angajament organizational - Nivel 3
Managementul informatiei - Nivel 3
Orientare catre client - Nivel 3
Orientare colaborativa - Nivel 3
Livrare de rezultate - Nivel 3
IT: Administrare baze de date

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Groupama Asigurari pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Groupama Asigurari pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Groupama Asigurari locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?