Administrator baze de date

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

„Tehnologia este pasiunea noastră”

Suntem fiabili, dinamici și pasionați de tehnologie. Echipele noastre sunt inovatori importanți în industria auto. Dispunem de facilități de cercetare, dezvoltare și producție în 12 sedii din toată lumea. Alături de mai mult de 4200 de angajati, punem la dispoziția clienților noștri cunoștințe tehnice avansate și capacitate de inovație. De aceea, în anul fiscal precedent am generat o cifră de afaceri de peste 450 de milioane de Euro.

Pentru a putea implementa mai bine strategia noastră de dezvoltare, căutăm pentru sediul nostru din Cisnădie un Administrator baze de date

 Descrierea jobului:

  • administrare baze de date, stocare, organizare și gestionare a datelor
  • menținerea la zi a bazelor de date
  • participarea la proiectarea și dezvoltarea bazelor de date
  • gestionarea accesului la bazele de date
  • conceperea procedurilor de întreținere și punerea lor în funcțiune
  • asigurarea faptului că bazele de date îndeplinesc cerințele utilizatorilor
  • asigurarea legăturii cu programatorii, cu personalul din domeniul aplicațiilor/operațional, cu managerii de proiect IT și personalul tehnic
  • punerea în aplicare a măsurilor de securitate
  • definirea obiectivelor prin consultarea cu personalul de la toate nivelurile
  • redactarea de rapoarte, documentație și manuale de operare
  • testarea și modificarea bazelor de date pentru a se asigura că acestea funcționează în mod fiabil
  • furnizarea de formare, asistență și feedback pentru utilizatori
  • arhivarea datelor.

 Candidatul ideal:

  • Absolvent de studii superioare (informatică, matematică, inginerie)
  • Familiaritate cu sistemele de operare a calculatoarelor și cu tehnologia bazelor de date (proiectare, software și structură)
  • Foarte bună cunoaştere a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express)
  • Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat
  • Cunoaşterea limbii germane constituie avantaj
  • Persoană responsabilă, organizată, atentă la detalii, pro-activă, dinamică, orientată spre îndeplinirea obiectivelor corect, complet şi la termenele stabilite
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă
  • Persoană cu o abordare logică a muncii, cu capacitatea de a prioritiza sarcinile.

 Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv (incluzand tichete de masa, prime de Paşte, Crăciun);
  • Primă de transport;
  • Oportunitate de a lucra într-un mediu competitiv;
  • Acces la programe de dezvoltare profesionala;
  • Reduceri/gratuitati la servicii medicale la Centrul Medical Aria.

 

 De 70 de ani, Swoboda este o companie de familie dinamică, în continuă dezvoltare. În Germania, Republica Cehă, România, SUA, Mexic și China, oferim posibilități excelente de dezvoltare. Spiritul de echipă, proiectele interesante, libertatea creativă și ierarhia matriceală sunt baza succesului nostru.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Swoboda Sibiu SRL. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Swoboda Sibiu SRL. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Swoboda Sibiu SRL. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?