Compania Sodexo a fost infiintata in 1966 de catre Pierre Bellon in Marsilia, Franta, Sodexo este acum lider mondial in Servicii pentru solutii pentru Calitatea Vietii.
In Romania Sodexo On-site Services oferă clienților următoarele game de servicii: Servicii de alimentație (catering, meniuri standard, meniuri a la carte, vending, servicii protocol), servicii suport (curățenie, recepție, managementul spațiilor verzi) si mentenanță tehnică.
Responsabilitati:
- Are obligatia de a asigura un control maxim din punct de vedere financiar prin urmarirea intrarilor si a vanzarilor zilnice.
- Asigura buna functionare din punct de vedere logistic prin expunerea meniurilor si a promotiilor zilnice.
- Asigura controlul zilnic al caselor de marcat.
- Intocmeste raporturile zilnice catre Managerul de locatie si saptamanale si lunare catre sefii directi.
- Responsabilitatea de a verifica casierii atat in timpul desfasurarii activitatii zilnice, cat si la fiecare schimb.
- Responsabilitatea de a verifica spatiile de depozitare din interiorul bucatariei si se asigura atat de curatenia zilnica cat si de curatenia generala efectuata saptamanal din interiorul bucatariei, casieriei si a spalatorului de vase.
- Este direct răspunzător de păstrarea bunurilor materiale sau de altă natură pe care le are în gestiune.
Profilul tau:
- Studii medii (diploma de BAC);
-Permis categoria B;
- Experienta in zona de food, preferabil cantina- reprezinta un plus
- Abilitati de organizare, orientat spre detaliu, autonom
- Pragmatic, capabil sa rezolve probleme si sa gaseasca solutii in situatii complexe
- Cunostinte PC;
- Capacitate de lucru in echipa
- Capabil sa lucreze eficient in conditii de stres.
Ce oferim:
- Posibilitatea de promovare si de a te alatura unei echipe tinere, unde sa iti pui in valoare cunostintele si sa te bucurati de noi experiente alaturi de clientii nostri.
- Un job stabil, intr-un mediu curat si foarte placut, cu un program de lucru transparent 8h/ zi , contract de munca si un salariu motivant.