Administrator cont

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerintele postului:

  • Studii medii sau superioare;
  • Experienta anterioara in activitatea cu numerar- minim 6 luni;
  • Cunoasterea mediului economic si bancar local;
  • Cunostinte de operare calculator - word, excel - nivel mediu;
  • Buna abilitati de comunicare;
  • Atentie la detalii;
  • Responsabilitate;
  • Orientare catre client;
  • Orientare catre rezultate.

Constituie avantaj:

  • Experienta in domeniul bancar - minim 6 luni

Atributii si responsabilitati:

  • Participa la realizarea obiectivelor de vanzari;
  • Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;
  • Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client;
  • Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare, ca urmare a dispozitiei clientului, date prin instrumentele de plata utilizate.

Doar candidatii selectati pe baza CV-urilor transmise vor fi contactati.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PATRIA BANK S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PATRIA BANK S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PATRIA BANK S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?