Administrator Contracte

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Atributii principale:

  • Verificarea contractelor cu beneficiarii si furnizorii;
  • Operarea contractelor in sistemul de contract management Charisma CM2;
  • Monitorizarea progresului si generarea de situatii de lucrari si facturi din sistem.
  • Furnizarea de rapoarte catre managementul intern
  • Intocmirea de situatii privind stocurile si lucrarile in curs

 

Cerinte:

  • Absolvent studii superioare in domeniul economic (Academia de Studii Economice Bucuresti)
  • Cunostinte medii/avansate a suitei Office, in special Excel
  • Limba engleza – avansat
  • Buna calitati de relationare cu celelalte departamente
  • Abilitati de lucru in echipa

 

Cunostintele de operare in Charisma ERP si Charisma CM2 reprezinta un plus.

Posibilitatea de a invata si de a prelua sarcini din alte zone ale Departamentului Economic.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC ROMELECTRO SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC ROMELECTRO SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC ROMELECTRO SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?