ADMINISTRATOR CREDITE CLIENTI COMPANII

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

ADMINISTRATOR CREDITE CLIENTI COMPANII - DIVIZIA ADMINISTRARE CREDITE/ Sector Administrare Credite Companii

Responsabilitati principale ale rolului:

o Primeste si verifica documentatia necesara in vederea implementarii aprobarii creditului;

o Redacteaza documentatia de credit in conformitate cu termenii aprobarii, in colaborare cu consilierul juridic;

o Inregistreaza facilitatea de credit si garantiile aferente in sistemul informatic al bancii;

o Verifica indeplinirea conditiilor precedente / subsecvente, pe intreaga perioada de derulare a facilitatii de credit;

o Colaborarea cu toate diviziile bancii (Corporate, Comerciala, Risc, Juridica, Operatiuni, Business Processes si Organizare, etc) in vederea asigurarii implementarii si monitorizarii

o Elaboreaza si analizeaza rapoarte specifice

o Implementeaza procedurile pentru creditarea clientilor persoane juridice;

 

Cerintele rolului:

  • Educatie: diploma universitara in domenul economic
  • Experienta de lucru: 2 ani intr-o pozitie similara, in domeniul bancar;
  • bun cunoscator al activitatii de creditare clienti persoane juridice,
  • abilitati de monitorizare a conditiilor contractuale
  • Abilitati/cunostinte specializate:
  • cunostinte solide de utilizare a PC
  • cunoscator al limbii engleze, inclusiv limbajul de specialitate
  • Competente:
  • atentie distributive
  • capacitate de analiza si sinteza
  • capacitate de lucru contra-timp
  • spirit de echipa

comunicativ

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?