Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
ADMINISTRATOR CREDITE CLIENTI COMPANII - DIVIZIA ADMINISTRARE CREDITE/ Sector Administrare Credite Companii
Responsabilitati principale ale rolului:
o Primeste si verifica documentatia necesara in vederea implementarii aprobarii creditului;
o Redacteaza documentatia de credit in conformitate cu termenii aprobarii, in colaborare cu consilierul juridic;
o Inregistreaza facilitatea de credit si garantiile aferente in sistemul informatic al bancii;
o Verifica indeplinirea conditiilor precedente / subsecvente, pe intreaga perioada de derulare a facilitatii de credit;
o Colaborarea cu toate diviziile bancii (Corporate, Comerciala, Risc, Juridica, Operatiuni, Business Processes si Organizare, etc) in vederea asigurarii implementarii si monitorizarii
o Elaboreaza si analizeaza rapoarte specifice
o Implementeaza procedurile pentru creditarea clientilor persoane juridice;
Cerintele rolului:
- Educatie: diploma universitara in domenul economic
- Experienta de lucru: 2 ani intr-o pozitie similara, in domeniul bancar;
- bun cunoscator al activitatii de creditare clienti persoane juridice,
- abilitati de monitorizare a conditiilor contractuale
- Abilitati/cunostinte specializate:
- cunostinte solide de utilizare a PC
- cunoscator al limbii engleze, inclusiv limbajul de specialitate
- Competente:
- atentie distributive
- capacitate de analiza si sinteza
- capacitate de lucru contra-timp
- spirit de echipa
comunicativ