Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce asteptam de la tine:
- Studii superioare finalizate (in domeniul economic reprezinta un avantaj);
- Experienta de minim 2 ani in administrarea de credite PJ;
- Abilitatea de a lucra in echipa;
- Atitudine pozitiva, energica si proactiva;
- Abilitati de prezentare, comunicare scrisa si verbala;
- Bune abilitati de relationare cu colegii;
- Capacitatea de prioritizare a activitatilor.
- Limba Engleza – nivel mediu;
- Cunostinte foarte bune ale aplicatiilor Microsoft Office (Excel, Word, Outlook);
Ce presupune acest job:
- Intocmeste/ verifica (dupa caz) contractele de credit si contractele accesorii in conformitate cu aprobarile acordate persoanelor juridice;
- Verifica respectarea/indeplinirea tuturor conditiilor prealabile efectuarii tragerilor din facilitatile de credit in conformitate cu procedurile interne si cu decizia de aprobare;
- Monitorizeaza indeplinirea obligatiilor imprumutatului, in conformitate cu clauzele specifice din aprobare/ documentatia contractuala;
- Pregateste fisierul pentru inscrierea/ modificarea/stingerea la Aegrm (daca este cazul);
- Implementeaza in sistemul informatic creditele, garantiile aferente, efectueaza trageri si rambursari din creditele PJ aprobate, conform conditiilor de aprobare si a documentatiei contractuale;
- Efectueaza operatiuni in sistemul informatic conform instructiunilor primite de la Directiile implicate in procesul de creditare;
- Verifica valabilitatea politelor de asigurare si a garantiilor prin rularea de rapoarte periodice.