Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
LOCATIA POSTULUI: Bucuresti – Departament Executie contracte (achizitii-vanzare seminte, pesticide, ingrasaminte)
ROLULPOSTULUI:
Intocmirea necesarului de marfa, urmarirea executarii contractelor de achizitii si a livrarilor de marfa catre clienti.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
Preluarea comenzilor de marfa de la reprezentantii de vanzari arondati;
Introducerea comenzilor in sistemul CRM;
Urmarirea executarii in bune conditii a comenzilor de aprovizionare cu marfa;
Organizarea livrarilor de marfa conform comenzilor centralizate;
Urmarirea stocului de marfa;
Urmarirea facturarii marfii livrate catre clienti;
Intocmirea de rapoarte periodice in conformitate cu procedurile si politicile companiei.
CERINTE:
Studii economice
Experienta in executarea contractelor de achizitii/vanzari si gestiune constituie un avantaj
Competente utilizare PC (pachet Office Excel avansat);
Rezistenta la lucru sub presiune
Rigurozitate si dinamism
Bune competente de comunicare
Atitutide pozitiva si initiativa
OFERTA:
1. Pachet salarial corelat cu responsabilitatile postului si experienta profesionala.
2. Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica si ambitioasa, intr-una dintre cele mai mari companii din industria de agribusiness si productie ulei vegetal din Romania.
Prin transmiterea cv-ului dvs pentru acest post sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor cu caracter personal de catre persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Prutul SA. Informatiile din CV-ul dvs. vor fi utilizate numai in scopul recrutarii pentru postul la care ati aplicat, vor ramane confidentiale si vor fi pastrate in baza noastra de date pana la ocuparea postului pentru care ati aplicat, dupa care vor fi sterse.