Administrator Hotel

Salar net
nespecificat

Descrierea jobului

Adecco Permanent Placement recruteaza pentru unul din clientii sai, un rol de Administrator Hotel

Cerinte:

  • Experienta de minim1 ani in domeniul Administrativ;
  • Limbi straine: limba engleza – mediu (conversational);
  • Cunostinte de operare pe calculator : operare PC ( MS Office : Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • Permis de conducere tip B.
  • Pregatirea necesara postului de munca - De baza : studii medii ( preferabil studii tehnice)


Responsabilitati:
  • Sa raspunda de buna derulare a contractelor cu furnizorii de servicii administrative;
  • Sa asigure pastrarea in conditii bune a cladirii, mobilierului, arhivei, garajelor, depozitului, sistemelor electrice, electronice si de instalatii ale cladirii, in baza evaluarilor periodice si planificarii reviziilor, servisurilor etc conform bugetului agreat;
  • Sa realizeze inventare anuale ale bunurilor firmei din sediul;
  • Sa se asigure de realizarea eficienta a activitatilor de curatenie;
  • Sa raspunda de aprovizionarea lunara a sediului cu necesarul de consum intern;
  • Acorda suport desfasurarii actiunilor interne ale firmei: sedinte, simpozioane, activitati de promovare / marketing etc.

Descrierea companiei

Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.