Administrator imobile

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Companie infiintata in anul, parte a unui grup de companii cu activitati in domenii diverse,  specializata in real estate acquisitions & developments, asset management si property & facility management services, cu birouri in Bucuresti, Campulung Muscel si Cluj.

Descrierea job-ului:

- urmarire derulare contracte incheiate intre Beneficiar si chiriasi si respectarea conditiilor prevazute; 
- asigurarea follow-up-ului privind platile efectuate de catre chiriasi;
- participa la sedinte si se implica activ in rezolvarea situatiilor aparute;
- mentine relatia cu dealerii de asigurari;

-mentine relatia cu furnizorii de utilitiati;
- raspunde la corespondenta;

- efectueaza inspectii tehnice lunare in spatiile vizate;

-pastreaza relatia cu autoritatile (depune cereri, ridica documente eliberate de Primarie, DITL etc.);

- mentine relatia cu departamentul contabil;

- efectueaza raportul trimestrial pe care il transmite Beneficiarului.

Cerinte:
- studii medii

- diploma administrator imobile (de preferat)

-cunostinte tehnice 

- experienta in domeniu (minim 2 ani)
- limba engleza - nivel mediu
- operare PC avansat (Word, Excel, Power point)
- obligatoriu permis de conducere (categoria B)
- disponibilitate pentru deplasare

Program 9:00-17:00, L-V

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la LANDMARK FACILITY SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la LANDMARK FACILITY SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are LANDMARK FACILITY SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?