Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Companie infiintata in anul, parte a unui grup de companii cu activitati in domenii diverse, specializata in real estate acquisitions & developments, asset management si property & facility management services, cu birouri in Bucuresti, Campulung Muscel si Cluj.
Descrierea job-ului:
- urmarire derulare contracte incheiate intre Beneficiar si chiriasi si respectarea conditiilor prevazute;
- asigurarea follow-up-ului privind platile efectuate de catre chiriasi;
- participa la sedinte si se implica activ in rezolvarea situatiilor aparute;
- mentine relatia cu dealerii de asigurari;
-mentine relatia cu furnizorii de utilitiati;
- raspunde la corespondenta;
- efectueaza inspectii tehnice lunare in spatiile vizate;
-pastreaza relatia cu autoritatile (depune cereri, ridica documente eliberate de Primarie, DITL etc.);
- mentine relatia cu departamentul contabil;
- efectueaza raportul trimestrial pe care il transmite Beneficiarului.
Cerinte:
- studii medii
- diploma administrator imobile (de preferat)
-cunostinte tehnice
- experienta in domeniu (minim 2 ani)
- limba engleza - nivel mediu
- operare PC avansat (Word, Excel, Power point)
- obligatoriu permis de conducere (categoria B)
- disponibilitate pentru deplasare
Program 9:00-17:00, L-V