Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerintele postului:
- Planificarea si coordonarea activitatii administrative ( curatenie, intretinere si protocol)
- Asigura buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii ( apa, canalizare, incalzire, mobilier
- Asigura aprovizionarea si instalarea si intretinerea echipametnelor, instalatiilor, mobilierului cladirii
- Să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniile securităţii şi sănătăţii în muncă şi situaţiilor de urgenţă, precum şi măsurile de aplicare a acestora;
- Verificarea zilnică a birourilor, a spațiilor de utilitate administrativă din perspectiva curățeniei, a necesarului de materiale și a constatării și efectuării demersurilor pentru eventualele lucrări și reparații necesare;
- Verificarea bunei funcționări a utilităților din corpul de clădire aflat în administrare;
- Solicitarea zilnică a informațiilor legate de problemele apărute în activitatea de administrare;
- Verificarea bunei funcționări a instalațiilor sanitare, electrice, de încălzire, climatizare și luarea de măsuri în vederea remedieri eventualelor defecțiuni;
- Verificarea curățeniei spațiilor de subsol;
- verificarea inventarului și aplicarea listelor de inventar în toate spațiile administrate;
- Participarea la evenimentele organizate de către UTM, atât în sectorul său de administrare, cât și în restul campusului;
- Luarea măsurilor necesare în vederea gospodăririi raționale a energiei electrice, a apei și a celorlalte materiale de consum utilizate;
- Cunoașterea și aplicarea normelor de protecție a muncii și de PSI din cadrul instructajelor lunare, conform fișelor de instruire și a indicațiilor responsabililor cu protecția muncii;
- Îndeplinește oricare alte dispoziții verbale sau scrise ale Directorului Tehnic - Administrativ.