Candidatul ideal:
- Experienta in domeniu: minim 3 ani;
- Studii medii/superioare tehnice;
- Abilitati excelente de comunicare si negociere;
- Incredere in propriile forte, spirit de echipa;
- Persoana serioasa, meticuloasa, ambitioasa si determinata;
- Cunostinte de operare MS Office - avansat;
- Limbi straine: Engleza – avansat - avantaj;
- Permis de conducere: categ. B.
Responsabiliati:
- participa la negocieri ale contractelor de ordin administrativ si monitorizeaza derularea si finalizarea acestora;
- va intocmi si pastra evidenta comenzilor de materiale de curatenie, papetarie, programarea autovehiculelor la revizii si comandarea de piese, etc. ( tine evidenta starii tehnice a vehiculelor firmei, a documentelor acestora);
- planificarea, organizarea si distribuirea materialelor si accesoriilor necesare desfasurarii activitatii personalului administrativ;
- supravegherea si controlul personalului de curatenie, urmarirea calitatii muncii acestora;
- monitorizarea chiriasilor;
- citirea contoarelor apa, gaze, electrica etc;
- monitorizarea activitatii firmei de securitate si paza;
- gestionarea ambalajelor si a tuturor activitatilor ce tine de protejarea mediului (selectarea pe categorii a deseurilor etc);
- verificarea periodica a functionarii tuturor instalatiilor din cladire;
- verificarea periodica a a cailor de acces in imobil;
- supravegherea tuturor lucrarilor de reparatii.