Administrator imobile

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:
- Experienta in domeniu: minim 3 ani;

- Studii medii/superioare tehnice;

- Abilitati excelente de comunicare si negociere;

- Incredere in propriile forte, spirit de echipa;

- Persoana serioasa, meticuloasa, ambitioasa si determinata;

- Cunostinte de operare MS Office - avansat;

- Limbi straine: Engleza – avansat - avantaj;

- Permis de conducere: categ. B.

Responsabiliati:

- participa la negocieri ale contractelor de ordin administrativ si monitorizeaza derularea si finalizarea acestora;

- va intocmi si pastra evidenta comenzilor de materiale de curatenie, papetarie, programarea autovehiculelor la revizii si comandarea de piese, etc. ( tine evidenta starii tehnice a vehiculelor firmei, a documentelor acestora);

- planificarea, organizarea si distribuirea materialelor si accesoriilor necesare desfasurarii activitatii personalului administrativ;

- supravegherea si controlul personalului de curatenie, urmarirea calitatii muncii acestora;

- monitorizarea chiriasilor;

- citirea contoarelor apa, gaze, electrica etc;

-  monitorizarea activitatii firmei de securitate si paza;

-  gestionarea ambalajelor si a tuturor activitatilor ce tine de protejarea mediului (selectarea pe categorii a deseurilor etc);

-  verificarea periodica a functionarii tuturor instalatiilor din cladire;

- verificarea periodica a a cailor de acces in imobil;

- supravegherea tuturor lucrarilor de reparatii.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ANADOLU AUTOMOBIL ROM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ANADOLU AUTOMOBIL ROM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ANADOLU AUTOMOBIL ROM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?