Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Administrator / Manager IT
Suntem in cautarea unui Administrator de Sisteme IT care sa se alature echipei A&B Activ.
Pentru a avea succes in acest rol, ar trebui sa ai abilitati de comunicare, depanare hardware / software, experienta cu diferite sisteme de operare / aplicatii si nu in ultimul rand, deschiderea de a oferi suport tehnic colegilor din echipa.
Asteptam cu interes sa te cunoastem daca indeplinesti urmatoarele cerinte:
- minim 2 ani experienta pe un post similar in domeniu;
- detii diploma de Specialist / Inginer, preferabil profil tehnic: Managementul Tehnologiei si Informatiei, Calculatoare, Automatica,Cibernetica, etc.;
- detii cunostinte de instalare, depanare si administrare hardware / software (statii de lucru, aplicatii (Ms Office, antivirus, utilitare, etc.), server windows (local), server hosting (cPanel), sisteme CCTV si control acces cat si administrare site web.
- ai experienta in efectuarea procedurilor (export/import fisiere) de backup privind fisiere, mailuri si configuratii;
- detii cunostinte minime de administrare privind serverele de tip file sharing sau FTP;
- ai experienta cu sistemele de operare Windows;
- abilitati de comunicare / organizare / coordonareare si raportare;
- cunosti limba engleza la nivel incepator – mediu (intelegere si utilizare termeni tehnici de IT);
- esti o persoana deschisa, autonoma, ai o gandire logica si iti place sa lucrezi in echipa, atunci esti candidatul ideal!
Descrierea jobului
Principale responsabilitati ale postului:
- identificarea, maparea si inventariere echipamentelor it (routere, switchiuri, imprimante, servere, statii de lucru, dispozitive mobile, etc.);
- identificarea necesitatilor din echipa (colegilor) privind tehnica de calcul, analizarea si propunerea celor mai fiabile solutii, cat si researchul si negocierea necesara achizitionarii echipamentelor corespunzatoare;
- instalarea si configurarea initiala a deviceurilor (echipamentelor IT de lucru) , cat si administrarea, mentenanta si reinstalarea (la nevoie) a acestora;
- identificarea, diagnosticare si solutionare probleme tehnice (hardware/software);
- monitorizarea si actualizarea infrastructurii de rețea;
- instruirea noilor utilizatori de sistem cat si suportul tehnic pentru acestia;
- monitorizare echipamentelor de lucru si a aplicatiilor utilizate de intreaga echipa privind performantele si upgrade-urile necesare (software / hardware);
- dezvoltare si integrare de noi facilitati (echipamente/aplicatii/proceduri de lucru) in cadrul actualului sistem IT (retea existenta, sau chiar re-gandirea/construirea unei retele noi);
- cunostinte minime DPO / GDPR, colaborare - oferire asistenta/suport;
Esti printre candidatii preferati daca:
- detii cunostinte privind promovarea serviciilor companiei pe diverse motoare de cautare si canale de socializare (Google Adwords, Facebook, directoare si siteuri de profil);
- detii cunostinte de administrare cont hosting (cPanel), administrare + configurare adrese e-mail, management conturi FTP cat si redirectionari de subdomenii si adrese de e-mail;
- detii cunostinte de administrare site web (actualizare,editare, mentenanta);
- detii cunostinte de lucru cu sisteme de tip DMS / WMS / CRM / ERP;
- detii cunostinte de administrare sisteme CCTV (dvr-uri, camere video, clienti vizualizare);
- detii cunostinte de administrare sisteme CA (control acces, carduri magnetice, roluri);
- detii experienta privind utilizarea tehnologiilor de coduri de bare in diverse proiecte;
- detii experienta privind implicarea in proiecte (licitatii) ce au componente de scanare si arhivare electronica;
- detii experienta si tehnici de negociere cu furnizorii privind achizitiile de echipamente si servicii;
- detii experienta si permis de conducere categoria B;
Beneficii
- Salariu motivant;
- Bonuri de masa;
- Bonusuri periodice;
- Cadouri/Prime de sarbatorile legale;
- Dezvoltare personala si profesionala;
- Stabilitate financiara pe termen lung;
- Mediu de lucru placut si dinamic;
Descrierea companiei