Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Angajam persoana cu bune abilitati de folosire a PC-ului avand cunostinte si pasiune in domeniul piese de schimb.
Noul membru va avea in atributii managementul complet al unui magazin online de piese de schimb pentru masini si utilaje agricole.
O parte din task-urile pe care angajatul trebuie sa le indeplineasca in managementul magazinului online sunt:
- administrarea magazinului online (sa tina legatura cu creatorii platformei, sa adauge produsele si caracteristicile acestora, mentenanta stoc, campanii promotionale, administrare preturi, reduceri, promotii etc.)
- sa studieze concurenta si sa aduca modificari produselor din magazin (pret competitiv, detalii tehnice, poze);
- sa preia comenzile din interfata de administrare si sa contacteze clientii in vederea validarii comenzilor – corectitudinea produselor din comanda, stocuri, timpi de livrare;
- sa preia comenzile telefonice;
- sa mentina legatura cu furnizorii, sa cunoasca evidenta stocurilor si sa finalizeze expeditia produselor catre client prin curier;
- sa identifice noi produse pe care le considera vandabile si sa le incadreze in campanii promotionale
- administrarea comunitatilor sociale – Facebook, Google Plus
- sa se ocupe de plasarea/incadrarea magazinului online in directoare, portaluri sau siteuri de specialitate
Platforma ecommerce exista dar momentan se lucreaza la imbunatatirea ei.
Abilitati
- Experienta in administrarea unui magazin online.
- Cunostinte de utilizare PC - Word, Excel (calcul tabelar), Outlook, Photoshop (medii), Baze de date (medii)
- Cunostinte engleza nivel avansat reprezinta un avantaj
- Cunostinte de contabilitate primara
- Abilitati de comunicare,planificare si organizare dezvoltate
- Spirit de initiativa, abilitati de multi-tasking si orientare spre rezultate.
Oferta
Pachet salarial atractiv (bonusuri in functie de performante, prime si decontari de transport)