Administrator Operatiuni Curente - Agentia 16 Decembrie (perioada determinata)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:


  • Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela retail si comerciala.
  • Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela retail si comerciala.


Responsabilitati principale:


  • Realizeaza vanzarea si promovarea produselor simple, cu exceptia celor de creditare, urmarind indeplinirea obiectivelor personale; ofera informatii generale despre produsele de creditare. Daca este cazul orienteaza clientii catre Consilierii de Clientela;
  • Inregistreaza in aplicatiile informatice produsele comercializate sau transmite instructiuni pentru inregistrarea acestora la CRSC /CPOV /CUPP
  • Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
  • Participa la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti ;
  • Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc.);
  • Efectueaza operatiunile in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela
  • Asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite la CRSC/ CPOV pentru prelucrare: instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc. ;
  • Verifica documentele aferente tuturor operatiunile realizate, autenticitatea numerarului manipulat si incadrarea operatiunilor ordonate de clienti in limitele de disponibilitate;
  • Elibereaza extrase de cont la cerere ;
  • - Efectueaza operatiunile aferente produselor de economisire destinate clientelei Retail si Comerciale ;
  • Gestioneaza cererile clientilor legat de activitatea de carduri ;
  • Efectueaza operatiunile solicitate de clienti privind cecurile de calatorie; Asigura gestiunea numerarului automatelor bancare si inregistreaza operatiunile aferente in aplicatiile informatice, conform instructiunilor specifice;
  • Asigura gestiunea numerarului la nivelul unitatii:
  • Realizeaza alimentarile si preluarea numerarului celorlalti operatori din unitate atat in aplicatiile informatice, cat si fizic prin supravegerea transferului de numerar din cheson in tezaur / casa de fier si invers ;
  • Realizeaza estimari ale necesarului de numerar si respecta instructiunile de alimentare si remitere in relatie cu Sucursala / Grup /TGN ;
  • Realizeaza intocmirea si arhivarea electronica / letric a documentelor specifice operatiunilor de deschidere/inchidere de zi;
  • Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;
  • Asigura operatiunile aferente deservirii clientilor ce detin contracte de casete de valori, verifica identitatea acestora si ii acompaniaza in locurile special amenajate pentru accesarea casetelor si cutiilor de valori.
  • Solicita supervizarea operatiunilor efectuate conform procedurilor de lucru in vigoare ;
  • Realizeaza autocontrolul operatiunilor efectuate, verificand jurnalul de operatiuni ;
  • Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
  • Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism.
  • Asigura actualizarea datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor Retail pentru care efectueaza operatiuni bancare. Indruma clientela comerciala catre Consilierii de clientela sau Responsabilii / Directorii de Agentie in vederea actualizarii datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor.
  • Cunoaste Normele si Instructiunile specifice clientelei retail si comerciala si aplicarea corecta a acestora ;
  • Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.
  • Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru;
  • Aplicarea „clean desk” policy;
  • Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice si pastreaza arhiva in conditii adecvate.


Studii si Experienta:


- Studii medii sau superioare

- Cunostinte economice generale

- Cunostinte bancare generale

- Operare calculator

- Operare numerar


Profilul candidatului:

- Cunoasterea limbii engleze

- Orientare spre client

- Orientare spre rezultate

- Atentie la detalii

- Cooperare

- Abilitati de vanzare si persuasiune

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BRD - Groupe Societe Generale pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BRD - Groupe Societe Generale pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BRD - Groupe Societe Generale locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?