Responsabilitati:
- Efectueaza operatiunile de ghiseu pentru clientela retail si comerciala.
- Asigura vanzarea produselor si serviciilor simple catre clientela retail si comerciala.
Responsabilitati principale:
- Realizeaza vanzarea si promovarea produselor simple, cu exceptia celor de creditare, urmarind indeplinirea obiectivelor personale; ofera informatii generale despre produsele de creditare. Daca este cazul orienteaza clientii catre Consilierii de Clientela;
- Inregistreaza in aplicatiile informatice produsele comercializate sau transmite instructiuni pentru inregistrarea acestora la CRSC /CPOV /CUPP
- Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite ;
- Participa la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti ;
- Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc.);
- Efectueaza operatiunile in numerar (lei si valuta) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela
- Asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite la CRSC/ CPOV pentru prelucrare: instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc. ;
- Verifica documentele aferente tuturor operatiunile realizate, autenticitatea numerarului manipulat si incadrarea operatiunilor ordonate de clienti in limitele de disponibilitate;
- Elibereaza extrase de cont la cerere ;
- - Efectueaza operatiunile aferente produselor de economisire destinate clientelei Retail si Comerciale ;
- Gestioneaza cererile clientilor legat de activitatea de carduri ;
- Efectueaza operatiunile solicitate de clienti privind cecurile de calatorie; Asigura gestiunea numerarului automatelor bancare si inregistreaza operatiunile aferente in aplicatiile informatice, conform instructiunilor specifice;
- Asigura gestiunea numerarului la nivelul unitatii:
- Realizeaza alimentarile si preluarea numerarului celorlalti operatori din unitate atat in aplicatiile informatice, cat si fizic prin supravegerea transferului de numerar din cheson in tezaur / casa de fier si invers ;
- Realizeaza estimari ale necesarului de numerar si respecta instructiunile de alimentare si remitere in relatie cu Sucursala / Grup /TGN ;
- Realizeaza intocmirea si arhivarea electronica / letric a documentelor specifice operatiunilor de deschidere/inchidere de zi;
- Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;
- Asigura operatiunile aferente deservirii clientilor ce detin contracte de casete de valori, verifica identitatea acestora si ii acompaniaza in locurile special amenajate pentru accesarea casetelor si cutiilor de valori.
- Solicita supervizarea operatiunilor efectuate conform procedurilor de lucru in vigoare ;
- Realizeaza autocontrolul operatiunilor efectuate, verificand jurnalul de operatiuni ;
- Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
- Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism.
- Asigura actualizarea datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor Retail pentru care efectueaza operatiuni bancare. Indruma clientela comerciala catre Consilierii de clientela sau Responsabilii / Directorii de Agentie in vederea actualizarii datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor.
- Cunoaste Normele si Instructiunile specifice clientelei retail si comerciala si aplicarea corecta a acestora ;
- Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate.
- Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru;
- Aplicarea „clean desk” policy;
- Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice si pastreaza arhiva in conditii adecvate.
Studii si Experienta:
- Studii medii sau superioare
- Cunostinte economice generale
- Cunostinte bancare generale
- Operare calculator
- Operare numerar
Profilul candidatului:
- Cunoasterea limbii engleze
- Orientare spre client
- Orientare spre rezultate
- Atentie la detalii
- Cooperare
- Abilitati de vanzare si persuasiune