Misiune
Responsabilitati principale - Realizeaza vanzarea si promovarea produselor, corespunzator nevoilor clientilor si urmarind indeplinirea obiectivelor personale; ofera informatii generale despre produsele de creditare/ ofertele promotionale. Genereaza lead-uri catre managerii de clientela;
- Inregistreaza in aplicatiile informatice produsele comercializate sau transmite instructiuni pentru inregistrarea acestora;
- Creaza premizele pentru a fideliza clientii prin oferirea de produse si servicii la standarde de calitate ridicata;
- Participa la actiunile comerciale organizate la nivel de Regiune cu clienti si prospecti;
- Asigura efectuarea operatiunilor in numerar (lei si valuta) ordonate de clienti / reprezentanti ai clientilor, inclusiv operatiunile initiate de Managerii Clientela (plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc.);
- Asigura actualizarea datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor Retail pentru care efectueaza operatiuni bancare. Indruma clientela comerciala catre Managerii Clientela sau Responsabilii / Directorii de Agentie in vederea actualizarii datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor;
- Asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite pentru prelucrare: instrumente de credit / debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc.;
- Verifica documentele aferente tuturor operatiunile realizate, autenticitatea numerarului manipulat si incadrarea operatiunilor ordonate de clienti in limitele de disponibilitate;
- Elibereaza extrase de cont la cerere;
- Efectueaza operatiunile aferente produselor de economisire destinate clientelei Retail si Corporate;
- Gestioneaza cererile clientilor legat de activitatea de carduri;
- Efectueaza operatiunile solicitate de clienti privind cecurile de calatorie;
- Asigura gestiunea numerarului automatelor bancare si inregistreaza operatiunile aferente in aplicatiile informatice, conform instructiunilor specifice;
- Asigura gestiunea numerarului la nivelul unitatii:
- realizeaza alimentarile si preluarea numerarului celorlalti operatori din unitate atat in aplicatiile informatice, cat si fizic prin supravegerea transferului de numerar din cheson in tezaur/ casa de fier si invers;
- realizeaza estimari ale necesarului de numerar si respecta instructiunile de alimentare si remitere in relatie cu Sucursala / Grup / TGN;
- realizeaza intocmirea si arhivarea electronica / letric a documentelor specifice operatiunilor de deschidere/inchidere de zi;
- Este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;
- Asigura operatiunile aferente deservirii clientilor ce detin contracte de casete de valori, verifica identitatea acestora si ii acompaniaza in locurile special amenajate pentru accesarea casetelor si cutiilor de valori;
- Solicita supervizarea operatiunilor efectuate conform procedurilor de lucru in vigoare;
- Realizeaza autocontrolul operatiunilor efectuate, verificand jurnalul de operatiuni;
- Asigura interventiile din responsabilitatea lor (nivel 1) la automatele bancare;
- Cunoaste si respecta regulile de securitate, respecta confidentialitatea codurilor de acces, userilor si parolelor de acces in aplicatiile informatice pe care le utilizeaza;
- Aplica prevederile Programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism;
- Cunoaste Normele si Instructiunile specifice clientelei retail si comerciala si aplicarea corecta a acestora;
- Asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate;
- Asigura securitatea fizica a postului sau de lucru; (blocarea statiei de lucru in momentul parasirii acesteia, securizarea biroului/postului de lucru – prin incuiere cu cheie sau tastare cod armare pentru salariatii care manipuleaza numerar);
- Aplica „clean desk” policy (mentinerea ordinii in spatiul de lucru, pastrarea documentelor de lucru pina la arhivare in spatii inchise, neaccesibile clientilor si personalului auxiliar si distrugerea documentelor fara valoare, prin rupere);
- Arhiveaza documentele procesate confom fluxurilor de arhivare, inregistreaza unitatile arhivistice si pastreaza arhiva in conditii adecvate.
Profil
Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
- ai cunostinte economice si bancare generale;
- poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
- esti atent/a la detalii;
- ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
- ai initiativa si spirit de echipa;
- si, de ce nu, putina practica bancara.
Evoluţie
Descopera-ne:
BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excelent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale.
Descriere
În BRD, acțiunile noastre zilnice se bazează pe principiul egalității de șanse și tratament. Ne angajăm să promovăm diversitatea și incluziunea la locul de muncă, să acceptăm diferențele fiecărui individ, reflectând diversitatea clienților noștri și societatea în care operăm. Diversitatea și incluziunea la locul de muncă duce la un viitor mai bun și durabil prin soluții responsabile și inovatoare.
Toți angajații sunt tratați cu demnitate și respect. BRD nu discriminează niciun angajat sau solicitant în funcție de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență sexuală, rasă, culoare, limbă, religie, alegere politică, origine socială, handicap, statut sau responsabilitate familială, afiliere sau comerț activitatea sindicală sau orice altă caracteristică protejată de legile și reglementările aplicabile.