Misiune
Dezvolta direct relatiile comerciale cu clientii si prospecteaza piata clientilor persoane fizice.
Principalele responsabilităţi:
Dezvolta relatiile cu clientii pe care ii are in portofoliu
- Vinde produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale
- Este proactiv in relatia cu clientii, consiliaza si identifica nevoile clientilor,
- Fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite
- Promoveaza la fiecare interactiune cu clientii, produsele/ serviciile/ campaniile afalte in desfasurare, inmanand flyerele si materialele de marketing specifice
- Urmareste cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client
- Urmareste evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti
- Supravegheaza riscurile si optimizeaza rentabilitatea relatiilor cu clientii si cu celelalte structuri implicate in activitatea desfasurata
- Urmareste evolutia relatiilor cu clientii, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu alte servicii ale bancii
- Respecta prevederile interne referitoare la modul de primire si servire clienti
- Actualizeaza in IBank datele de identificare si datele de contact ale clientilor din portofoliu si ale clientilor din afara portofoliului, pentru care efectueaza operatiuni bancare
- Pregateste si analizeaza dosarele de credit, conform instructiunilor in vigoare
- Acorda credite si urmareste calitatea portofoliului de credite acordate
- Urmareste si contacteaza clientii din portofoliu fara tranzactii/ rulaje, pentru a preintampina reactivarea lor
Cauta si atrage noi clienti
- identifica clientii potentiali,
Colaboreaza cu consilierii CLICOM/ CLIPRO pentru atragerea managementului sau salariatilor companiilor in randul clientilor CLIPRI Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte:
- Obiective : volumul tranzactiilor, servicii de dezvoltat, vizite facute clientilor
- Mijloace: actiuni personale, contacte cu clientii, conditii preferentiale acordate de catre banca cu conditia existentei unei contrapartide pentru banca
Participa la actiunile de :
- animare comerciala organizate la nivel de grup cu clienti si prospecti
- Formare, organizate la nivel local si/sau central, sustine examenele necesare, solicitate de dispozitiile legale
Se asigura de cunoasterea normelor si instructiunilor specifice clientilor persoane fizice si asigura aplicarea corecta a acestora.
Aplica prevederile programului BRD de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii bancii in scopul finantarii actelor de terorism
Profil
Studii si Experienta:
- Experienta bancara generala sau agent vanzari, asigurari, promoter, relatii publice
- Cunoastere limbi straine (minim una nivel avansat).
- Cunostinte generale economice, bancare generale, vanzari, despre BRD, despre concurenta, specificul si evolutia pietei
- Cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
- Cunoasterea legislatiei romanesti in materie de credite
- Cunostinte informatice: Excel, Word , PPT
Profilul candidatului:
- Orientare spre client
- Comunicare eficienta
- Abilitati de vanzare si persuasiune
- Cooperare, lucru in echipa
- Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ
- Organizare
- Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor
- Orientare spre rezultat
Descriere:
BRD Groupe Societe Generale este a doua banca din Romania din punct de vedere al activelor, unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania, lider pe piata creditelor sindicalizate.
Modelul de banca universala implementat de Societe Generale la BRD in urma privatizarii din 1999 este axat pe 3 activitati majore :
- Banca de retail, care serveste persoanele fizice si profesiunile liberale
- Corporate & Investment Banking, cu servicii dedicate marilor companii locale sau subsidiarelor din Romania ale companiilor internationale
- Serviciile financiare specializate
Inca din 1999, BRD, in colaborare cu Societe Generale, a creat un grup financiar care ofera expertiza in investitii, fuziuni & achizitii, administrarea activelor (BRD Asset Management), credite la locul de vanzare (BRD Finance), leasing financiar (BRD Sogelease) si leasing operational (ALD AUtomotive). BRD este, de asemenea, prezent si pe piata de pensii private si asigurari de viata prin intermediul filialelor BRD Pensii si BRD Asigurari de Viata.
- Banca isi demonstreaza angajamentul fata de comunitate prin sprijinirea culturii, educatiei si a sportului.